1

Onderwerp: [feedback] voor mijn aller eerste

stapeltaart.
zie zelf ook wat verbeterpunten. zien jullie ook nog wat?

15,20,25 cm
onderste is een appeltaart.

bovenste gevuld met bokkepootjes en bonbonblok. voor mijn verjaardag:)
http://i162.photobucket.com/albums/t271/noussie11/IMG_5170.jpg
http://i162.photobucket.com/albums/t271/noussie11/IMG_5168.jpg

2

Re: [feedback] voor mijn aller eerste

ziet er leuk uit. ik zou in het vervolg de bruine 'takjes' wat minder overheersend maken. bloemetjes zijn erg mooi  :thumb:

en ik zou proberen om je taarten even hoog te krijgen.

mooi gedaan hoor  :)

3

wilde ze dunner maken, maar lukte niet echt goed. zit net me af te vragen of ik dat niet met het pistool had kunnen doen

4

bloemetjes zijn trouwens volledig met de hand gemaakt:)

5

Knap hoor!! Vind je bloemetjes er goed gelukt, mooi inge"kleurd"!!

Tja, die takjes, uiteraard hadden ze met de sugargun gekund, maar evengoed erg mooi geworden hoor...

I just love it....!!

6

was trouwens ook super blij met mijn pme draaiplateau. afsmeren ging velen malen makkelijker en sneller. nu hopen dat die appeltaart ook lekker smaakt:) nog nooit bekleed een appeltaart en hij zakte iets in in het midden, dus hoop dat hij twee nachtjes koelkast vol houd:)
nu nog een lading cuppies maken voor morgen om op werk uit te delen, denk alleen dat ik de toef smurrie en de cc los van elkaar mee neem. makkelijker vervoeren aangezien ik er een hoop nodig heb

7

was trouwens ook super blij met mijn pme draaiplateau. afsmeren ging velen malen makkelijker en sneller. nu hopen dat die appeltaart ook lekker smaakt:) nog nooit bekleed een appeltaart en hij zakte iets in in het midden, dus hoop dat hij twee nachtjes koelkast vol houd:)
nu nog een lading cuppies maken voor morgen om op werk uit te delen, denk alleen dat ik de toef smurrie en de cc los van elkaar mee neem. makkelijker vervoeren aangezien ik er een hoop nodig heb