Onderwerp: Vulling met M&Ms
Bestaan er vullingen met m&M's? Ik moet een 3D cars taart maken en de jarige lust graag m&m's...
Slagroom? MBC? Gaan die kleurtjes dan niet afgeven?
Iets met chocolade?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling met M&Ms
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bestaan er vullingen met m&M's? Ik moet een 3D cars taart maken en de jarige lust graag m&m's...
Iets met chocolade?
In slagroom smelten je kleuren er zeker af. In botercreme moet het geloof ik wel kunnen.
Zelfde als bij de bastonjebotercreme
iets vermalen en er doorheen spatelen
(net als de mc flurry m&m)
Iets met chocolade?
Heb je deze vulling inmiddels gemaakt en zo ja, hoe? Ik wil zelf ook een m&m-vulling maken maar twijfel nog over hoe ik hem precies zal maken. Ben dus wel benieuwd naar jouw ervaring.
Neen, ik heb vanalles geprobeerd pudding, maar het ging steeds af - uiteindelijk heb ik met chocomousse en ganache gewerkt.
Ik doe voor een kindertaart wel eens gewoon een laag banketbakkersroom en dan die vol leggen met mini smarties of de m&m's gewoon op een aparte laag leggen. Dus een dijkje van botercreme maken en dan de m&m's daar in leggen.
Ik heb de m&m's inmiddels al ingeslagen. Ik ga hem maken op de manier zoals marga-vink beschrijft. En dan bc-mix en de gele m&m's. Het zal er vast niet minder om smaken als de kleuren doorlopen.
Ik heb onlangs ook een M&M's vulling gemaakt. Gewoon botercrème met daarop allemaal stukjes M&M's. Ik had ze in een plastic zakje gedaan en dan met de grote roller erover .. was nog niet zo simpel
Da's inderdaad nog niet zo simpel. Ik heb ze eerst in de keukenmachine gedaan en ben toen toch maar op de stamper van de vijzel overgestapt. Het zag er goed uit, nu afwachten of het ook nog goed uitziet als de taart morgen wordt aangesneden. Maar de smaak is in ieder geval prima .
Ik ben heel benieuwd hoe het was na het aansnijden, 1 grote choco massa of was het nog lekker?? Ik heb crispy M&M's gekocht, vraag me af of ze een beetje crispy blijven
Ik vond het er goed uitzien. De kleuren waar niet doorgelopen en je zag duidelijk stukjes van verschillende kleuren. Stom dat ik niet even een foto heb genomen, maar de taart was ook in een paar tellen op. De vulling viel in ieder geval goed in de smaak.
vorige week een taart gevuld met slagroom en dan m&ms stukjes er door heen ( flink toe getakeld met mijn roller ) En was erg goed in de smaak gevallen
Ik ga een rood-wit-blauw taart maken dit weekend en maak ook de vulling in die kleuren. BLAUWE m&m's uitgezocht dus... Ik zal ook de vijzel eens uit de kast trekken en me uitleven, goed voor opgekropte frustraties, toch??
Thanx voor de reacties
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Vulling met M&Ms