Onderwerp: Bruidstaart 3 lagen (Pffjoehhh.... het is gelukt!!!)

Eindelijk een bruidstaart die wél in één keer goed is!   :D

Na mijn laatste twee bruidstaart-debacles,
(zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=149237 en http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=150316), nu ééntje die wel in 1 keer goed is gegaan.

Vandaag trouwen vrienden van ons en aangezien wij daggasten mogen zijn, gister maar alvast de taart naar de locatie gebracht (ruim half uur rijden). 
Uiteraard heb ik doodsangsten uitgestaan maar.... het is, mede dankzij tips die ik van jullie heb mogen ontvangen, allemaal goed gekomen!!  :Y

Het bruidspaar wilde graag een klassieke bruidstaart met rozen, de vulling mocht ik zelf bepalen.

De taarten zijn gevuld met abrikozen jam, vanille crème en kaneelsuikertjes. (De taart zal als dessert dienen.)

Uiteraard heb ik weer foto's voor jullie!  ;)

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8014/IMG_8014.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8013/IMG_8013.jpg

Ik vind het leuk als je mij  laat weten wat je er van vindt. Tips en verbeterpunten zijn altijd welkom!  :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Bruidstaart 3 lagen (Pffjoehhh.... het is gelukt!!!)

ik vind hem erg mooi!!
In okt. zijn wij 12,5 jaar getrouwd. ik zou deze zo willen hebben.

Groetjes Gerien

3

Ziet er mooi uit! Heb geen tips :cool:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

4

Heel erg mooi!  :thumb:

5

Hij is prachtig! En 3x is scheepsrrecht, zeggen ze toch? Dus gelukkig is alles nu goed gegaan! :thumb:  :thumb:

6

ziet er heel goed uit en je rozen vind ik prachtig. enige tip is om het bord ook in kleur te bekleden, dan is het plaatje helemaal kompleet.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

7

Helemaal mooi en na het bezorgdrama van de vorige heerlijk om te lezen dat deze helemaal goed overgekomen is.
Lekker van de bruiloft genieten dus vandaag!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8

Ik vind hem heel mooi! Zie ik het goed dat het twee heren zijn? Leuk!
Je hebt de parelrand bijzonder mooi en netjes gemaakt!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Lot schreef:

Ik vind hem heel mooi! Zie ik het goed dat het twee heren zijn? Leuk!
Je hebt de parelrand bijzonder mooi en netjes gemaakt!

Het zijn inderdaad twee mannen!  :)
Ze wilde geen topper aangezien ze dat te 'homo" vonden!  :lol:

Ik heb er dus maar voor gekozen twee grotere rozen bovenop te maken voor de symboliek.

Ennuh Grietje.... De taart kan besteld worden hoor!  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

10

Tips??? Waarvoor???
Helemaal geweldig!
En hele fijne dag vandaag!

11

Hij ziet er prachtig uit!!! Hele mooie rozen ook!
Absoluut geen tips. Hij ziet er namelijk superstrak uit!!!  :Y

Maar misschien heb jij wel tips???  :)
Er is mij door een vriendin namelijk gevraagd of ik hun bruidstaart wil maken omdat dat door omstandigheden vervroegd wordt en ik sch**t echt werkelijk in m'n broek dat ik het verpruts.
Hoe heb je deze taart zo mooi egaal gekregen? Ik bedoel eigenlijk, hij schijnt absoluut niet door en het is een lichte kleur.

Groetjes, Angela

12

Ik had laatst ook een lichte taart en door de botercreme waarmee je afsmeert, had ik een lepel chocopasta gedaan. Alle lagen van je taart hebben dan 1 kleur en raar maar waar je ziet er aan de buitenkant niks meer van!

Eigenlijk net zo dat je onder je witte kleding rood ondergoed moet dragen tegen doorschijnen. Klinkt erg onlogisch maar werkt echt!  :Y

13

Geen tips voor je (heb je niet nodig).
Taart ziet er  :thumb: uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Angela71 schreef:

Hij ziet er prachtig uit!!! Hele mooie rozen ook!
Absoluut geen tips. Hij ziet er namelijk superstrak uit!!!  :Y

Maar misschien heb jij wel tips???  :)
Er is mij door een vriendin namelijk gevraagd of ik hun bruidstaart wil maken omdat dat door omstandigheden vervroegd wordt en ik sch**t echt werkelijk in m'n broek dat ik het verpruts.
Hoe heb je deze taart zo mooi egaal gekregen? Ik bedoel eigenlijk, hij schijnt absoluut niet door en het is een lichte kleur.

Ik heb eigenlijk niet zoveel bijzonders gedaan met het bekleden. Het scheelt, wat doorschijnen betreft wel of je marsepein of fondant gebruikt vind ik.
Deze taart is met marsepein van ongeveer 4 milimeter dik. ik heb niets met de botercreme gedaan, was gewoon standaard.

Gr. Lies(beth)

15

Queenie123 schreef:

Ik had laatst ook een lichte taart en door de botercreme waarmee je afsmeert, had ik een lepel chocopasta gedaan. Alle lagen van je taart hebben dan 1 kleur en raar maar waar je ziet er aan de buitenkant niks meer van!

Eigenlijk net zo dat je onder je witte kleding rood ondergoed moet dragen tegen doorschijnen. Klinkt erg onlogisch maar werkt echt!  :Y

Welke past doe je er dan door heen gewone of wite past?????

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

16

Erg mooie taart! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

17

nikita14 schreef:
Queenie123 schreef:

Welke past doe je er dan door heen gewone of wite past?????

Ik heb gewoon bruine chocopasta gedaan!
Succes! Het werkt echt!

18

super!  :thumb:

19

Mooi!En een tip?Ga zo door  :D

If life gives you lemons, make lemonade!

20

:thumb:

21

Prachtige taart :)

Ik denk dat ik binnenkort ook zoiets probeer te maken!

22

Hele mooie taart!  :Y

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

23

Heb je de rozen trouwens ook van marsepein gemaakt of van fondant?

Groetjes, Angela

24

Hij is echt super mooi! Die rozen ook.
Maar ik zie in een vorig bericht dat ie niet doorschijnt, maar ik zie dat wel! Of zie ik het nou verkeerd??? Ik zie in de 2e laag dat de boven en onderkant wat donkerder is en in de onderste zie ik 3 keer een donkere streep. Of ik moet het mis hebben.

Verder vind ik m prachtig!!!

patty teeuw schreef:

Hij is echt super mooi! Die rozen ook.
Maar ik zie in een vorig bericht dat ie niet doorschijnt, maar ik zie dat wel! Of zie ik het nou verkeerd??? Ik zie in de 2e laag dat de boven en onderkant wat donkerder is en in de onderste zie ik 3 keer een donkere streep. Of ik moet het mis hebben.

Verder vind ik m prachtig!!!

Ik begrijp wat je zegt, hetgeen dat je ziet is echter schaduw van de foto.
Op de onderste foto zijn die strepen die je aangeeft al veel minder aanwezig en "in het echt" waren ze er niet.

De bruiloft was fantastisch, helemaal perfect! We hebben een prachtige dag en avond gehad en de heren straalde van top tot teen!

Wat betreft de taart, daar was iedereen weg van. Een groot succes dus.  :)

Gr. Lies(beth)