1

Onderwerp: Amika plaatje

Wie o wie kan mij helpen??

Ik wil een amika taart maken voor mijn dochter haar verjaardag en wil daar graag een frosty sheet voor gebruiken. Ik kan alleen geen afbeelding vinden die genoeg pixels is.

Is er hier misschien iemand die mij kan helpen?

Groetjes Kim

2

Re: Amika plaatje

hoeveel pixels zoek je?

Wist je trouwens dat je in google afbeeldingen de grootte kunt selecteren van het plaatje dat je zoekt?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Hoi Bommeltje,

Bedankt voor je reactie!

Wat betreft google, dat wist ik toevallig. Ben namelijk niet zo wegwijs op de computer.  ;)

Volgens de site van deleukstetaartenprints.nl heb ik minimaal 500 x 500 nodig.

Groetjes

4

Bommeltje schreef:

hoeveel pixels zoek je?

Wist je trouwens dat je in google afbeeldingen de grootte kunt selecteren van het plaatje dat je zoekt?

:think: Hoe doe je dit dan?

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

5

Beste Kim,

Ik heb laatst voor iemand een heel mooie van Amika geprint op formaat 20x20 ( uit mn hoofd)

Ik heb em bewaard; t is een onbewerkte foto ( dus zonder naam etc) mocht je deze nodig hebben dan laat maar weten.

Groetjes Jose

6

nikita14 schreef:
Bommeltje schreef:

hoeveel pixels zoek je?

:think: Hoe doe je dit dan?

zoekopdracht bij google afbeeldingen invoeren, daarna kun je aan de linkerkant de grootte selecteren ofwel 'groter dan' en dan pixels selecteren .. of 'exact' en dan een grootte zoals 500x500 selecteren.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!