Re: brons voor mama[feedback]

Theatje schreef:
Natasja loves cupcakes schreef:

Heb jij het precies volgens het recept in het filmpje gemaakt? Dus paar keer in de magnetron?

Wacht ze tot de volgende dag met het gebruiken van de ganache?

Ik heb inderdaad 3x 2minuten op vol vermogen gedaan. Elke keer als je het na 2 minuten eruit haalt 2 minuten laten staan en een beetje schudden niet roeren. De laatste keer wel goed doorroeren er mogen geen klontjes inzitten. Ik heb het dezelfde dag gebruikt(heb niet zo veel geduld :lol: ) toen het ongeveer de dikte van botercreme had. groetjes thea

Oke bedankt! Ik heb nu het recept van de site gebruikt en opgeklopt. Is ook erg lekker en gelukkig gelukt! Maar zegt ze in het filmpje niet dat ze 1:3 voor witte chocolade? Dus dan zou je komen op 100 gr slagroom en 300 gram chocolade bijv. Bedankt voor de info! Gaat het zeker ook eens zo proberen!

52

Theatje schreef:

Heb jij het precies volgens het recept in het filmpje gemaakt? Dus paar keer in de magnetron?

Wacht ze tot de volgende dag met het gebruiken van de ganache?

Ik heb inderdaad 3x 2minuten op vol vermogen gedaan. Elke keer als je het na 2 minuten eruit haalt 2 minuten laten staan en een beetje schudden niet roeren. De laatste keer wel goed doorroeren er mogen geen klontjes inzitten. Ik heb het dezelfde dag gebruikt(heb niet zo veel geduld :lol: ) toen het ongeveer de dikte van botercreme had. groetjes thea

Oke bedankt! Ik heb nu het recept van de site gebruikt en opgeklopt. Is ook erg lekker en gelukkig gelukt! Maar zegt ze in het filmpje niet dat ze 1:3 voor witte chocolade? Dus dan zou je komen op 100 gr slagroom en 300 gram chocolade bijv. Bedankt voor de info! Gaat het zeker ook eens zo proberen!

:grr: Ja je hebt gelijk!! Rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest :lol:  Nog mazzel dat het bij mij dan goed is gegaan hi hi!!

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

Theatje schreef:
Theatje schreef:

:grr: Ja je hebt gelijk!! Rekenen is nooit mijn sterkste kant geweest :lol:  Nog mazzel dat het bij mij dan goed is gegaan hi hi!!

Oke top! Dan kan het dus blijkbaar ook met deze verhoudingen! :) Ik vind hem echt super mooi glad gemaakt op je eerste foto!

54

Heb het filmpje gevonden!!!! Ga het denk ik gebruik voor het feestje van de dochter op 2 juli!

Theatje schreef:
Oudenbosje schreef:

een woord: PRACHTIG!!!! Heb me ook al suf gezocht naar het filmpje maar kan het maar niet vinden. Het recept heb ik gevonden maar het filmpje met how to niet :(
Kan je ons even verder helpen..... En als ik het goed gelezenheb dan heb je geen suikerpasta gebruikt? Enkel witte chocoladeganache....

Ik heb inderdaad alleen witte ganache.
http://www.inspiredbymichelle.com.au

Als je het hier niet kunt vinden dan even op you tube kijken onder inspired by michelle, daar staan drie filmpjes over dit onderwerp, hoe je de ganache maakt/hoe je de taart ermee bekleed en hoe je scherpe randen krijgt! ;) veel plezier met het kijken groetjes Thea. Als je het nog niet kunt vinden dan hoor ik het wel he?
inspired by michelle you tube