1

Onderwerp: cakeballs zonder chocolade?

hoi allemaal,

zojuist een kapsel wat doormidden uit de oven kwam *balen* . Ik heb al een keer cakeballs gemaakt, maar vond dat zo'n geklieder met de chocolade.

Maar wat kan ik verder nog doen met het kapsel (behalve zo opeten). Zou je een soort van cakeballs kunnen maken, maar dan in plaats van in chocolade, omkleden met fondant of marsepein ofzo?
Of weet iemand anders wat ik met m'n kapsel kan doen?

groetjes jodyi

2

Re: cakeballs zonder chocolade?

Zou je van het kapsel niet een klein (boltaartje) kunnen vullen en bekleden? Of kleine petit fourtjes maken? :)
Of, als je van die pushcake houders in huis hebt, daar je kapsel voor gebruiken? Dus laagje kapsel, laagje room/creme, laagje vruchten? :)

Ik heb nog maar een paar keer cakeballs gemaakt, maar vind ze met chocolade toch het lekkerst. Dus alleen balletjes kapsel met marsepein of fondant omkleden lijkt mij een beetje droog.

3

Ja hoor.
Cake balls kan je ook maken met fondant erom heen. Doe ik ook want ik kan ook niet met chocola oerweg (tenminste niet als het niet gelijk mijn mond in mag  :+ )

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

oke thx :) dan ga ik dat maar eens doen als ik tijd heb - morgen eerst een gewone taart voor een vrijgezellenfeestje en dan misschien van het weekend aan de gang met die restanten.

petit fourtje is wel een goed idee - hoeft het niet rond te zijn ook hihi en kan ik wel lekker knutselen... Hopelijk gaat het lukken!

5

of je kan er ook leuke lepelgebakjes van maken.

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6

je kan ze bv ook door hagelslag, gehkte nootjes, cacao-poeder, gestampte muisjes ect ect ect rollen! ;)