1

Onderwerp: Promovendus schoonzusje

Mijn schoonzusje promoveerde gisteren voor haar Dokter diploma (titel) met haar afstudeerproject "New diagnostic developments to prevent unnecessary invasive procedures in breast cancer diagnostic work-up"
Een hele prestatie, een prestatie waar wij als familie heel trots op zijn (ik doe het haar in ieder geval niet na)
En ondanks het feit dat ik al anderhalve week met koorts rond hobbel en enorme pijn in de nieren heb ik toch een poging gedaan om wat leuks en lekkers te maken.
Haar wens was geld te krijgen, maar geld in een enveloppe vind ik 'nah...hoe zeg ik het netjes...... afgezaagd'
Onverwachts moest ik zelf naar de dokter (vanwege bloed in mijn urine) dus ik kreeg de afwerking van het taartje niet mooi strak, maar dat hoop ik toch eens onder de knie te krijgen :lol:
Maar dit is het geworden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UNODL6RX-G.jpg
We kwamen helaas te laat voor de hele plechtigheid. Wel waren we gelukkig nog op tijd voor het echt officiele gedeelte! Het horen dat ze benoemd werd tot Dokter in de geneeskunde/ radiologie.

Bedankt voor het kijken, en eventueel tips en commentaar zijn welkom :D  (maar geen noodzaak)

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

2

Re: Promovendus schoonzusje

:Y Ja natuurlijk zijn jullie trots op haar,het is niet niks! Maar wij hier zijn trots op jou want niet iedereen maakt zulke mooie taartjes. Jullie zijn dus allebij kanjers! Is alles wel goed gekomen met je gezondheid, bloed in de urine dat klinkt zo eng! Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

3

@Theatje. Ik heb een infectie in de nieren  :/  de eerste antibiotica heeft geen effect gehad, en ik heb nu een nieuwe, die eigenlijk morgen effect moet geven.
Maar ik heb het benauwd, al meer dan een week koorts etc.
En gisteren moest ik de huisarts beloven dat ik niet aan het werk ging omdat het anders een verplichte ziekenhuis opname zou worden.
Heb braaf vermeld dat ik niet ging werken........ Heb wel verzwegen dat ik een promotie had (vermoed namelijk dat ze me dan niet hadden laten gaan)
Lig nou ook voor lammeloetje op de bank  :grr:  maarrrrr mijn schoonzusje heeft me gebeld, gisteren is grotendeels aan haar voorbij gegaan. Maar vandaag belde ze me om te laten weten dat ze het enorm waardeerde dat ik ondanks mijn ziekzijn het enorm lekkere taartje had weten te maken, en dat we toch waren geweest.

(dat doet de pijn toch heeeeeeel eventjes naar de achtergrond vervagen)  :Y

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

4

SilentOne schreef:

@Theatje. Ik heb een infectie in de nieren  :/  de eerste antibiotica heeft geen effect gehad, en ik heb nu een nieuwe, die eigenlijk morgen effect moet geven.
Maar ik heb het benauwd, al meer dan een week koorts etc.
En gisteren moest ik de huisarts beloven dat ik niet aan het werk ging omdat het anders een verplichte ziekenhuis opname zou worden.
Heb braaf vermeld dat ik niet ging werken........ Heb wel verzwegen dat ik een promotie had (vermoed namelijk dat ze me dan niet hadden laten gaan)
Lig nou ook voor lammeloetje op de bank  :grr:  maarrrrr mijn schoonzusje heeft me gebeld, gisteren is grotendeels aan haar voorbij gegaan. Maar vandaag belde ze me om te laten weten dat ze het enorm waardeerde dat ik ondanks mijn ziekzijn het enorm lekkere taartje had weten te maken, en dat we toch waren geweest.

(dat doet de pijn toch heeeeeeel eventjes naar de achtergrond vervagen)  :Y

Hou je zelf goed in de gaten hoor!! Heel veel sterkte en rust maar goed uit!

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!