1

Onderwerp: De volgende besmette bakvirus member.

Hoi allemaal.

Voor ik uberhaupt een bericht ga posten leek het me handig mij direct maar even voor te stellen, hebben we dat ook gehad ;)

Ben sinds een korte tijd bezig met het bakken van de simpele taarten.. mijn ouders en overige familie eten zich krom in de appeltaarten etc.

Heb vandaag het boek van wendy schlagwein gekregen ( een jaar vol taarten ). Wow helemaal super, wat een mooie taarten maakt die vrouw he ! ik heb direct allerlei atributen besteld en mijn 1e pakjes fondant. lekker oefenen dus.  :lol:

Mijn 1e klant is mijn kleine nichtje die in december 3 jaar word ( op de avatar ook te zien). Ik heb haar natuurlijk beloofd een gestapelde hello kitty taart te maken...  Nu maar hopen dat ik in december al enige feeling heb om een beetje fatsoenlijke taart neer te zetten, wil haar niet teleurstellen natuurlijk..  :s

Ik ga straks lekker in de berichten neuzen en alle tips opzuigen als een spons, zodra de eerste oefentaart ( zwart wit thema ) klaar is volgt er natuurlijk een foto, ik ben benieuwd!  :cool:

Liefs Joanne.
( 23 )

Waar je niet aan durft te beginnen, zal ook nooit slagen.

2

Re: De volgende besmette bakvirus member.

Welkom op dit gezellige, leerzame en inspirerende forum, Joanne!

Met hulp van het boek van Wendy maak je vast eerdaags al hele leuke taarten.
Veel plezier gewenst met deze superhobby, ik ben benieuwd naar je eerste creatie.
Lekker blijven oefenen, dan wordt die hello Kitty-stapel voor je schattige nichtje een groot succes!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!