1

Onderwerp: Mijn eerste stapel: pip-style

Ik wilde al zo lang eens een stapeltaart maken en mijn eigen verjaardag vorige maand was daar wel een mooie gelegenheid voor. Gekozen voor Pip-style, dan kon ik meteen mijn nieuwe sugargun en plungercutters uitproberen. Die sugargun wil ik niet meer kwijt!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UH8QIKGC-D.jpg

De stapel is een rond chocobiscuit van 25 cm en een kleine bloemvorm erbovenop. Op een of andere manier krijg ik de chocobiscuits nooit zo mooi hoog, dus de 25 cm is 1,5 biscuit.
Gestut met cadbury fingers.

De ronde is gevuld met kersenvlaaivulling, monchouroom en zwarte kersenjam en afgesmeerd met chocobotercrème. De bloem is gevuld met slagroom en verse aardbeien en een laag aardbeienjam. Bekleed met marsepein.

Ik durfde hem daarna niet meer op een mooi taartplateau te tillen, dat had ik misschien beter voor het stapelen kunnen doen...

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

2

Re: Mijn eerste stapel: pip-style

Mooi geworden zeg en de vullingen klinken ook erg lekker  :9.

"Life begins where your comfortzone ends."

3

Mooi hoor!! :thumb:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

4

Mooi! Wat een heerlijk ding he, die sugar craft gun.
De taart klinkt heerlijk :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

Ik ben dol op kersen!!!
Leuke taart!

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

6

Wat een schatje! En die sugargun is idd onmisbaar als je 'em eenmaal hebt. :Y

7

Dank voor jullie reacties!

Ja, die sugargun is echt geweldig, ik was er meteen aan verslingerd, eindelijk verlost van het met de hand sliertjes rollen, dat vond ik altijd een drama.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"