Onderwerp: hoe kan ik mijn cc vullen?
ik wil eerst voor het eerst cc maken maar nu was mijn vraag hoe ik ze het beste kan vullen?
iemand nog andere tips voor de eerste keer cc bakken??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe kan ik mijn cc vullen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil eerst voor het eerst cc maken maar nu was mijn vraag hoe ik ze het beste kan vullen?
iemand nog andere tips voor de eerste keer cc bakken??
Links vind je onder de how-to's allerlei technieken, ook voor cupcakes!
Staat het stap voor stap hoe je het beste kunt vullen.
Edit: Je staat hier ook verkeerd. Dit is alleen om je creaties te showen. Zoals de omschrijving verteld. Ik heb je gemeld.
Ik doe de vulling in een spuitzak en dan met een klein spuitmondje, die ik dan gewoon door de bovenkant doe.
Die tip heeft kwebbeltje een x gepost en voor mij werkte dat heel goed!
Ik zag hem later ook op de site van wilton:
http://www.wilton.com/cupcakes/making-c … pcakes.cfm
Suc6
ik hol hem eerst een beetje uit met een appelboor. dan de vulling erin en dan het dekseltje (dat uit de appelboor kwam) er weer netjes bovenop zodat het afgesloten is.
succes!
Zelf snij ik de bovenkant er schuin uit. Dan gaat er lekker veel vulling in en het kapje kan er dan weer gewoon op. Succes
Ik doe de vulling in een spuitzak en dan met een klein spuitmondje, die ik dan gewoon door de bovenkant doe.
Die tip heeft kwebbeltje een x gepost en voor mij werkte dat heel goed!
Ik zag hem later ook op de site van wilton:
http://www.wilton.com/cupcakes/making-c … pcakes.cfm
Suc6
Dit heb ik ook een keer geprobeerd, maar mij lukt het niet helaas. Haal jij er eerst nog cake uit of spuit je geluik in de cc? Ik heb het een dag na het bakken gedaan met jam.
Ja ik spuit het gelijk in de CC. Waarom lukte het niet?
Je duwt hem gewoon door de bovenkant en dan spuit je er een beetje in....
het kan ook met een appelboor maar ik ben van het makkelijke....
Ik denk omdat mijn cc hoog waren en ik ze gelijk uit de oven plat heb gemaakt. Zodat het wat minder luchtig werd. Dat is de enige reden die ik kan bedenken. Heb het nog maar 1 keer geprobeerd, ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.
Hoe vol doe je de cc met beslag, had het vorige keer 2/3 gevuld. Mss volgende keer voor de helft.
Iig bedankt voor je reactie!
Zo doe ik het ook hoor, platte bovenkant.
Ik doe dan op 3 plekjes een beetje spuiten, niet zoals op de wilton site op 1 plek. Misschien dat je dat nog een x kan proberen?
ok super dan spuit ik volgende keer op 3 plekken. bedankt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoe kan ik mijn cc vullen?