1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (05-06-2011 14:45)

Onderwerp: Wix site naar een .nl site maken

Ik heb een website bij jouwweb en ik heb er laatst ook een gemaakt bij wix, die laatste zag er net wat mooier uit alleen vond ik de link enorm lang!
Nu kon je daar een domein naam registreren maar dat gaat via het buitenland en met een visa card die ik niet heb en niet wil!
Is er ook een andere manier om toch via wix een domein naam te krijgen ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

Of heeft iemand anders een tip hoe ik dan een .nl site kan maken tegen niet al teveel geld (en wat niet al te moeilijk is )

2

Re: Wix site naar een .nl site maken

je kan je site omleiden, is bij mij ook gedaan door een vriend die er verstand van heeft ;) (meer info kan ik je er helaas dus niet over geven)

3

Ik ben momenteel bezig met onze site, ik heb een .nl naam en die gaat nu via webklik, daar kun je hem omzetten en t kost niet zoveel.

Laat je niet gek maken door al die zogenaamde gratis sites, want als je verder gaat kijken of bijv foto s wil uploaden kom je toch al gauw tegen betaling tegen hoor!

Succes!

4

bij wix is alles gratis ;)

Je registreren bij mijndomein.nl en daar kan je inloggen en je url laten omlijden naar .nl :D Heel makkelijk !

Ja het is gelukt :)

www.taartenvankelly.nl

Wat vinden jullie ervan ?