1 Laatst bewerkt door saskiahuisman (27-04-2011 20:18)

Onderwerp: Speciaal voor de wethouder van Almere Poort gemaakt....het nieuwe..

Hoi,

Speciaal voor de wethouder van Almere gemaakt: een dummie van.........het nieuwe klokhuis. Op een netwerkmarkt van ons werk mochten we onze eigen inspiratie laten zien. Ik heb daarom het nieuwe klokhuis gemaakt, omdat dit een combinatie is van mijn eigen bedrijf en mijn werk bij de Gemeente Almere.  Ik mocht de dummie aanbieden aan de betreffende wethouder. Daarnaast kregen de wethouders nog een echte taart erbij om er lekker bij op te eten.
Ze vonden ze erg leuk en vonden de taart ook nog lekker. Gelukkig maar.
Het taartje was gevuld met: banketbakkersroom, jam, frambozenbotercreme en getrempeerd met caramel.
http://www.maakeentaart.nl/nl/images/phocagallery/inhetnieuws/thumbs/phoca_thumb_l_maakeentaart-2314.jpg

http://www.maakeentaart.nl/nl/images/phocagallery/inhetnieuws/thumbs/phoca_thumb_l_maakeentaart-2273.jpg

2

Re: Speciaal voor de wethouder van Almere Poort gemaakt....het nieuwe..

Gaaf gedaan zeg  :thumb:

3

Mooi gedaan.

4 Laatst bewerkt door saskiahuisman (08-06-2011 16:10)

Hoi,

Vandaag mocht ik bij de opening van het nieuwe klokhuis zijn omdat ik al een paar weken eerder aan de wethouder een taart had aangeboden in de vorm van het klokhuis. Prinses Maxima kwam ook. Het was erg leuk.....ik stond vlakbij haar.
Ze is niet via de glijbaan naar buiten gegaan, wij mochten er daarna in,.....natuurlijk via de glijbaan naar buiten, dat ging echt hard, maar wel leuk! Het is zeker de moeite waard om er een keer naar toe te gaan met je kids. Er zijn zo veel leuke dingen te zien.
Vanavond nog even kijken naar de aflevering van het klokhuis op Nederland 3.....ik was in het knalroze samen met mijn baas.

5

Jaa, het huis valt wel op in Poort als je met de trein erlangs rijdt!
Super gaaf dat jij een taart mocht maken.
Ik ga zeker kijken naar het Klokhuis.
In het knalroze zei je....?

Groetjes Louise

6

Hahaha, je gelooft het niet, ik zie dat gebouw net op tv voorbij komen en dacht meteen; heey daar kan je een leuke taart van maken! Grappig!!! Goed gedaan hoor!!!

Hoi,

Bedankt voor de leuke reacties.