1

Onderwerp: taartdoos op maat ? hoe doen jullie dat eigenlijk?

De meeste taarten die ik maak zijn te hoog voor een gewone taartdoos.(door de boetseersels die ik erop maak)
Nou ben ik elke keer de doos aan het aanpassen zodat het erin kan en dicht kan.
Als ik in de buurt moet zijn ,bezorg ik ze zelf en doe er een folie omheen,maar als mensen het bij mij komen ophalen en het moeten vervoeren,maak ik dus een aangepaste doos.
Ik vraag me eigenlijk af hoe jullie de taarten verpakken en of ik het anders kan doen.
wie heeft tips hiervoor?
alvast bedankt voor het meedenken.

creatief met taart

2

Re: taartdoos op maat ? hoe doen jullie dat eigenlijk?

Als er bij mij geen deksel op past, dan doe ik er in plaats van een deksel folie omheen. De folie plak ik dan tegen de zijkant van de doos met een plakbandje. Ik vind dat ook wel netjes staan hoor.

Groetjes San

3

Hoeveel hoger wil je de deksel dan hebben? Ik knip soms de deksel iets in wanneer ik niet zo'n hoge taart heb. Wanneer dit niet kan bij nog hogere taarten knip ik van een andere taartdoos de onder en bovenkant eraf en plak deze aan de binnenkant van de goede doos. Dan de deksel erop. Ik ben niet goed in uitleggen  :o . Hoop dat je het snapt...

4

Ik doe de taart in de onderste doos de tweede doos zet ik er rechtop achter en schuif hem eronder en dan doorzichtig huishoudfolie erover
:) Marian

Het mooiste werk is vuurwerk, daar kan je naar kijken
www.taartplanet.nl

5

Taartplanet schreef:

Ik doe de taart in de onderste doos de tweede doos zet ik er rechtop achter en schuif hem eronder en dan doorzichtig huishoudfolie erover

:Y

N-Joy Cakes

6

Taartplanet schreef:

Euh?? Ben niet blond, maar deze snap ik even niet???? :think:  :think:  :think:
Is het mogelijk om deze opstelling even te illustreren met een foto??

http://taartenmarie.webs.com/photos/Taarten/DSC04030.JPG

Life is what you bake it.

8

Taartenmarie schreef:

http://taartenmarie.webs.com/photos/Taarten/DSC04030.JPG

Achzooooooooooo! Bedankt voor de foto, helemaal een bewijs van de uitspraak 'een beeld zegt meer dan 1000 woorden' :thumb:  :thumb:  :D  :)  :Y

Ja is duidelijk zo he  :D

10

Wat ook kan: gebruik 2 dozen, taart in de doos, links en rechts een deksel (dus zoals op de foto maar dan rechtop tegenover elkaar) en de 2e onderkant er bovenop, je hebt aan 2 kanten nog een gat dat je dicht plakt met plastic folie.
Zo is je taart volledig rechthoekig ingepakt. Met de manier zoals hierboven (die ik overigens ook vaak gebruik  :) ) heb je soms dat het folie tegen de taart aan zit en als hij nog gaat zweten kan dat vlekken geven.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

heel erg bedankt voor jullie reacties,hier kan ik wel wat mee.Ook reuze bedankt voor de foto lilian.Dat maakt het inderdaad wel duidelijker.top!

creatief met taart

12

Bedankt voor de foto!  :)

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

13

Graag gedaan. Ben blij dat ik er iemand mee heb kunnen helpen  :D