Onderwerp: bakken
hallo,
voordat ik iets verder neerzet. Me niet verwijzen naar de recepten forum maar lees eerst goed wat ik schrijf.
Mijn vraag is welke recept gebruiken jullie vooreen biscuit te bakken
groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo,
voordat ik iets verder neerzet. Me niet verwijzen naar de recepten forum maar lees eerst goed wat ik schrijf.
groetjes
Ik snap je vraag niet helemaal.... Sorry.
Over wat voor bakmixen heb je het? Cakemix of bisquitmix? Wat wil je bakken?
Oeps, eenmaal is genoeg
hallo,
groetjes
Ik lees goed wat je schrijft.................ik gebruik de mix van funcakes, maar wat wil je met deze vraag?
Heb eerst de recepten van hier geprobeerd met bloem en maizena, maar dat lukt me niet. Het doorheen scheppen van de bloem, blijf ik klontjes houden (ook na zeven).
dus ik heb het opgegeven en gebruik nu de mix (funcakes). En ik ben er zo blij mee. gewoon alles in de kom, mixer erop voor 10 min. Ondertussen kan de oven voorverwarmen en kan ik blik invetten. Heerlijk!
meestal basisbiscuit (de eerste) vanuit de receptenlijst
als ik biscuit bak
Heb eerst de recepten van hier geprobeerd met bloem en maizena, maar dat lukt me niet. Het doorheen scheppen van de bloem, blijf ik klontjes houden (ook na zeven).
dus ik heb het opgegeven en gebruik nu de mix (funcakes). En ik ben er zo blij mee. gewoon alles in de kom, mixer erop voor 10 min. Ondertussen kan de oven voorverwarmen en kan ik blik invetten. Heerlijk!
ik heb dit zelf ook
funcakes is wel fijn maar wil gewoon zonder mix gaan werken
Ik ben helemaal weg van het recept voor glutenvrij kapsel hier van het forum. Dat vinden wij hier eigenlijk nog lekkerder dan het klassieke biscuit.
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … envrij%29/
Voordat ik die ontdekte gebruikte ik het klassieke recept voor biscuit:
http://www.deleukstetaarten.nl/recept/3/Biscuit+2/
Vorige week heb ik ook een taart gemaakt met chocolate mud cake als basis; dat was erg lekker, maar ook erg machtig. Zou ik denk ik niet snel nog eens doen (tenzij expliciet om gevraagd).
hoi sweetlovely,
ik heb je vraag beantwoord, maar ik zou graag weten waarom je de vraag stelt?
Ik gebruik een mix voor biscuit van Zeelandia. Het recept is;
voor een 20cm rond, 7,5cm hoog;
270 gr. mix
27 gr. water
4 eieren
mix het geheel 8-10 minuten met de bolgarde op de hoogste stand, daarna nog 2-3 minuten op lage stand namixen. De bakvorm invetten met bakspray. Spatel het beslag voorzichtig in de vorm, bak het biscuit af in een voorverwarmde oven op 160 graden, gedurende ongeveer 45 minuten. Controleer of het biscuit gaar is, en stort hem, delijk uit de oven op een taartrooster.
Ik ben ook heel benieuwd waarom je dit weten wilt..... ben verder helemaal niet nieuwschiering ofzo...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bakken