1

Onderwerp: Uitproberen...

Ik bewonder altijd met veel plezier de bruidstaarten die hier langs komen... :Y  Nu wilde ik een klein taartje maken met de kleurtjes van een bruidstaart. Alvast wat gemaakt voor de pinksterdagen en ligt nu dus  klaar in de vriezer.
Gevuld met kersenvlaaivulling en chocola met stukjes chocola erdoor heen :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FAXVS7EF.jpg

2

Re: Uitproberen...

schatje hoor!

3 Laatst bewerkt door patty teeuw (07-06-2011 07:56)

ziet er leuk uit!

4

Heel mooi @Ing! Chique!

Ik heb via buren morgenavond een afspraak om een bruidstaartje (voor 12 personen, dus dat durf ik wel aan :P ) te bespreken. Ik ga daar een klein bolletje voor maken, voor hun ondertrouw én om een andere vulling te laten proeven. (Ze hadden mijn taart al eens bij mijn buren gegeten, maar ik wil ze nu champagnebcm met frambozen laten proeven. Vond ik wel echt bruidstaartvulling). Vind het wel spannend, geen idee wat voor types het zijn....

5

fruitcake schreef:

Heel mooi @Ing! Chique!

Ik heb via buren morgenavond een afspraak om een bruidstaartje (voor 12 personen, dus dat durf ik wel aan :P ) te bespreken. Ik ga daar een klein bolletje voor maken, voor hun ondertrouw én om een andere vulling te laten proeven. (Ze hadden mijn taart al eens bij mijn buren gegeten, maar ik wil ze nu champagnebcm met frambozen laten proeven. Vond ik wel echt bruidstaartvulling). Vind het wel spannend, geen idee wat voor types het zijn....

Ohh, wat leuk! Wel spannend, kan me heel goed voorstellen. Maar een leuke kans nu het voor maar 12 pers. is!! Veel succes en... daarna showen hoor!! :Y

6

Oooh Ing, wat een SCHATJE!! Klinkt lekker ook zeg  :9

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

Wat een mooi taartje

8

Leuk

9 Laatst bewerkt door fruitcake (08-06-2011 13:54)

Hierbij mijn ondertrouwtaartje, hoef je niet te zoeken :P :

www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=152845

Het is toch een andere vulling geworden. Ik had de champagne bcm met Prosecco gemaakt, maar vond dat zelf helemaal niet lekker....

10

fruitcake schreef:

Hierbij mijn ondertrouwtaartje, hoef je niet te zoeken :P :

www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=152845

Het is toch een andere vulling geworden. Ik had de champagne bcm met Prosecco gemaakt, maar vond dat zelf helemaal niet lekker....

Erg leuk geworden zeg! Succes straks met de bruidstaart! :thumb:

11

Ik vind het een mooi, lief taartje. dat belooft wat voor de bruidstaart!

Groetjes Louise

12

Wat een leukertje Ing! :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))