Onderwerp: Cupcake in een kopje bakken
Ik wil graag voor iemand een cupcake in een dopje bakken maar mijn vraag is kan dit in elk kopje of moet ik ergens op letten .
Ik wil ze graag in pip service bakken lukt dat denken jullie
Groetjes svenja
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake in een kopje bakken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag voor iemand een cupcake in een dopje bakken maar mijn vraag is kan dit in elk kopje of moet ik ergens op letten .
Ik wil ze graag in pip service bakken lukt dat denken jullie
Groetjes svenja
Moet lukken, ik heb laatst gebakken in glas, ging ook goed. Mocht je het niet aandurven dan zou ik eerst een cupcake bakken en die erin doen.
Bedankt voor de tip ga er eens mee aan de slag
Gr.
Ik heb laatst een site gezien (met beschrijving en zo) dat het een porceleinen kopje moet zijn. Bone China of zo.
Porcelein bakken ze af in hele hoge temperaturen, dus moeten ze gerust ook wel in de oven thuis kunnen.
Ik heb ze van het weekeind ook gemaakt, en het ging uitstekend.
@bloempje5174:
Wauw! Mooi hoor!
Wat zien ze er mooi uit
Kan perfect hoor, kopjes worden op veel hogere temperaturen gebakken bij de produktie.
Wat de dames hiervoor al zeggen, porselein wordt op hele hoge temperaturen gebakken dus het kan zeker in de oven.
In Pip servies heb ik het niet geprobeerd, alleen in oude kopjes, maar ik ga er wel vanuit dat het in Pip ook moet kunnen.
Persoonlijk vind ik het leuk als je nog wat van de zelfgebakken cake terug ziet in de kopjes. En dan hoeft het echt geen perfect bolletje cake te zijn hoor!
Een toef ziet er ook mooi uit, maar dan weet je niet wat eronder zit. Mousse, cake, biscuit, kan van alles zijn dan. Ook is het wat lastiger eten lijkt mij.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cupcake in een kopje bakken