1

Onderwerp: 2 stapels...

Mijn eerste echte bruidstaart, en het was een hel!!  :s En van de gele stapel kan ik maar niet bedenken of ik hem leuk vind of niet. De kleurencombi is niet mijn ding in ieder geval.
Bij deze wil ik mijn lief bedanken voor de mentale steun tijdens het maken van de bruidstaart en Veronique voor het beantwoorden van mijn vragen tussendoor!!  ;)
De bruidstaart is gevuld met aardbeienmousse en champagne bcm en de gele stapel is gevuld met... wat was het ook al weer... Oja, chocolademousse en chococake en de bovenste gevuld met bcm.  :)
Ow, de topper is overigens niet door mijzelf uitgekozen, evenals het ontwerp van de taart niet van mijzelf is.  ;)

Hier eerst het ontwerp...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-8PDWPOWB.jpg

En hier hoe hij is geworden...
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7N7NOLWT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MRZZ6HDK.jpg

Wederom bedankt voor het kijken!

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

2

Re: 2 stapels...

De eerste stapel vind ik best mooi geworden! Al had ik zelf waarschijnlijk een kleinere parelrand gedaan. Ik vind deze vrij grof vergeleken met de rest van de taart. Alleen die topper.... :x

De tweede stapel is niet echt mijn smaak, maar hij is wel mooi en strak gemaakt! :thumb:

3

Vind de bruidsstapel wel leuk, alleen jammer dat de bovenste taart niet helemaal glad is (of ligt dat aan mijn beeldscherm?).
Van de gele taart kan ik me voorstellen dat je twijfelt, heb zelf ook niet zoveel met geel (hoewel mijn avatar wel een gele taart is...  :s )
Maar hij is in ieder geval wel netjes gemaakt!

4

ik vind de bruidstaart wel mooi al had ik persoonlijk ook kleinere parels genomen. En de topper....tja...als mensen dat nu eenmaal willen.
De onderste taart is ook niet mijn kleurencombi maar hij ziet er wel netjes uit.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

5

Biggeltaart schreef:

alleen jammer dat de bovenste taart niet helemaal glad is (of ligt dat aan mijn beeldscherm?

Nee, dat ligt niet aan je beeldscherm.  ;)  Die hele taart was een drama! Alle 3 de lagen zijn slecht bekleed, maar door de manier van fotograferen, valt het niet zo op. Al heb ik dat niet bewust gedaan hoor.  :D Vanaf het begin af aan heeft het tegen gezeten. Materiaal dat niet op tijd binnen was, decoraties die niet wilden lukken... Wat fout kon gaan, is ook zo'n beetje fout gegaan...  :s
Daarom ben ik, achteraf, toch best een beetje trots, ook al is hij niet zo mooi gelukt als ik had gehoopt.

En bij nader inzien zijn de parels inderdaad wat groot, maar het bruidspaar was er dolgelukkig mee en dat was uiteindelijk de bedoeling.  :)
Dus mijn missie is toch nog geslaagd.  ;)
Maar de volgende keer toch maar een taart naar eigen ontwerp...  :lol:

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

6

Mooi hoor, mag ik vragen hoe je de taarten hebt gestapeld en hoe je de roosjes en parelrand hebt gemaakt?

7

Ik vind de parelrand mooi! Had van mij niet kleiner gehoeven

8

Mooi!  :Y

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

9

ondanks dat hij niet helemaal strak is vind ik je bruidstaart heel erg leuk!..

En ik heb ook helemaal niets met geel, en door die combi met rood krijg ik accuut zin in mac.donalds :P