26

Re: pfff...nee toch maar niet meer

Linda Ravensbergen schreef:
Brigitte01 schreef:

Nou ik vind ze super hoor!! :thumb:
Echt geen reden om daar onzeker voor te zijn..

En die letters vind ze zo leuk, mag ik vragen waar je die vandaan hebt!

Groetjes Brigitte

Natuurlijk mag dat, maar hoe heten ze nou ook alweer...? het zijn van die klik linealen. Ik weet echt niet meer hoe ze heten sorry. Ik kan alleen op de achterkant windsor cakecraft vinden. Het was in ieder geval iets met funky en ik heb ze volgens mij bij ellenscreativecakes gekocht.

Dat zijn cliksticks. Bij taartendecoratie in ridderkerk kan je ze bestellen.

Nou, ik heb nog maar 2 keer een K3 taart voor een vreemde gemaakt, en de 2e keer had ik het ook. Bekenden zijn altijd een stuk enthousiaster en je ziet ze zowiezo weer terug, dus dan kan je altijd ff vragen hoe het was enzo. Bij de 2e keer heb ik ook niet meer terug gehoord hoe de taart was bevallen en dat vind ik toch altijd wel belangrijk om te horen.

Ik vind het eigenlijk het leukst om taarten te maken voor bekenden, waar ik zelf ook op de verjaardag kom.......(haha, dan kan ik complimenten ontvangen en ff proeven of hij ook echt lekker is!  ;) )

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

27

Ik vind ze echt heel leuk hoor!

Verbeterpuntjes zul je altijd hebben, maar kritisch naar je eigen werk kijken is helemaal niet zo erg, het is juist goed om steeds dingetjes te willen verbeteren!
Zo lang je maar inziet dat het juist erg mooi is wat je maakt, en dat het maar hele kleine details zijn die in jouw ogen niet helemaal goed zijn, maar die kleine details die vallen een ander waarschijnlijk niet eens op!
Maar ik snap het wel, ik zou ook onzeker zijn over mijn werk als ik taarten voor een onbekende zou moeten maken!

28

Ze zijn prachtig. Geen reden voor onzekerheid lijkt mij!!

29

Leuk geworden alle twee.

Wat een leuke reacties!! Bedankt dames  :thumb:

Ik ben inmiddels alweer een beetje bijgekomen en ga gewoon op naar mijn volgende taart. As vrijdag begint de PME1 cursus waar ik me voor ingeschreven heb en daar heb ik onwijs veel zin in. Ik hoop er veel te leren dus het kan alleen maar beter worden.

Nogmaals bedankt lieve dames, echt top!!!!