Onderwerp: pfff...nee toch maar niet meer
bestellingen voor onbekenden. Ik ben benieuwd of jullie er ook last van hebben; ik ben nog niet zo heel lang bezig met taarten maken, maar heb er inmiddels toch al aardig wat gemaakt. Eigenlijk vooral voor bekende en voor mezelf gewoon lekker freubelen. Nu heb ik afgelopen weekend een aantal taarten gemaakt voor onbekende, en ik vind het heftig hoor! Ik word behoorlijk onzeker terwijl ik best tevreden ben over de taarten die ik tot nu toe gemaakt heb. Maar er komt een soort druk op me en dan ben ik niet tevreden te krijgen. Ik krijg ze ineens niet meer strak en al helemaal niet zoals is ze wil. Ik denk dat ik de lat te hoog leg voor mezelf. Daarbij ben ik nogal een perfectionist (wat betreft taarten) en zie dus constant verbeterpunten. Getver, baal van mezelf dat ik er zo onzeker over ben. In kan toch wel van mezelf zeggen dat ik met beide beentjes zeker in het leven sta, dus waarom loop ik zo te mutsen? Conclusie; voorlopig alleen nog even taarten voor bekende en voor mezelf. Is een stuk relaxer en zo hou ik de lol erin ipv dat gestress.
Zo, dat ben ik kwijt. Dan nu de twee taartjes die ik gemaakt heb.

Bedankt voor het lezen.
Groetjes Linda

. het is een combinatie van soft pink en maroon van AmeriColor.
. Ze gaf aan me te laten weten hoe de vriendin de taart vond, dus ik in spanning wachten en hoorde maar niets. Zou ze 'm dan toch niet lekker en leuk hebben gevonden? Krijg ik net een sms; en ja hoor; helemaal blij en geslaagd!! Pffff...ik heb gelijk die olifant van mijn schouders af gelazerd 
Maar toch.... ik begrijp je maar je moet je helemaal niet onzeker voelen want ze zien er super uit.