1

Onderwerp: Beetje jammer......

dat ik vergeten had om een foto te maken :grr:
Gelukkig kreeg ik een hele berg foto's via de mail en complimentjes. (erg fijn, is toch altijd spannend wat ze er van gaan vinden)
Helaas is de taart wat gaan glimmen, hij moest dan ook met ze mee in de auto ongeveer 15 minuten en het was erg warm afgelopen weekend. Foto is dus niet geweldig, maar hij staat er gelukkig wel op.

Oja, het is een Cars taart (sorry :D ) Voor jullie de zoveelste, voor mij de eerste. Vond het wel leuk om te doen, maar kan me voorstellen dat je na de tigste er geen zin meer in hebt. Maar dat is met alles zo.

Vond het met deze temperaturen wel lastig om hem mooi strak te krijgen. De boter smolt er bijna vanaf :s
Choco biscuit gevuld met een laag chocomousse in alle lagen en per laag nog oreocreme, bonbonblocmousse met stukjes caramel en smartiescreme.

Maar goed, hier istie dan...En bedankt voor alle inspiratie!
http://94.100.121.37/1325400001-1325450000/1325413401-1325413500/1325413443_5_A2qk.jpeg

2

Re: Beetje jammer......

vind hem erg leuk

mag ik hem opslaan
vind je middelste taart de achtergrond zo leuk en moet over 2 weken ook een carstaart maken

3

Natuurlijk mag je hem opslaan! Zo ben ik ook aan de ideetjes voor deze taart gekomen ;)

4

Erg leuk! Heb em ook opgeslagen!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

Wow, heel mooi. Hoe heb je in hemelsnaam Takel gemaakt?

6

Party-treats schreef:

Dank je! Met een malletje van de Blokker :o Kan zelf echt nog niet zo goed boetseren hoor!

Clau79 schreef:
Party-treats schreef:

Dank je! Met een malletje van de Blokker :o Kan zelf echt nog niet zo goed boetseren hoor!

Malletje van de blokker. Verkopen die ook malletjes dan????

8

Ja, maar niet overal. Ik heb ze in Arnhem gekocht. Liggen bij de hobby spullen. Kleine rode doosjes en zijn 3 euro per stuk.

Clau79 schreef:

Ja, maar niet overal. Ik heb ze in Arnhem gekocht. Liggen bij de hobby spullen. Kleine rode doosjes en zijn 3 euro per stuk.

IK ga eens bij die van ons kijken. Dank je wel  :)