1

Onderwerp: lijm vloeibaar

hallo, ik heb onlangs bij de webshop een klein potje lijm gekocht, maar het ziet er zo waterig uit, had juist verwacht dat het stroperig was, lijmt dat nou goed, ik heb het nog niet uitgeprobeerd.
bedankt voor de reacties.

2

Re: lijm vloeibaar

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb je al geprobeerd om het door te roeren? Misschien dat dat helpt?

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

SweetTooth schreef:

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb je al geprobeerd om het door te roeren? Misschien dat dat helpt?

ja en het blijft gewoon heel erg vloeibaar,

4

ddaan schreef:
SweetTooth schreef:

ja en het blijft gewoon heel erg vloeibaar,

Tja,  :think:  dan hoop ik toch voor je dat er iemand reageert die er wel ervaring mee heeft.....  :rolleyes:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

Nee aan dat je de jem petal glue bedoeld. Ik heb hem ook en bij mij is hij ook vrij waterig. Het is niet zo dik als echte lijm. Maar bij mij plakt het goed. Wel even goed laten drogen.

Mocht je het te waterig vinden doe je er toch een beetje tylose bij.

6

Yup, wat tylose toevoegen. Ik vind de kant en klare lijm ook veel te dun en maak hem daarom altijd zelf van tylose en gekookt/afgekoeld water.

Maar je lijmt je decoratie neem ik aan, niet je bekleding. Dan mag ie naar decoreren.

Move ~>

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Pooh schreef:

Yup, wat tylose toevoegen. Ik vind de kant en klare lijm ook veel te dun en maak hem daarom altijd zelf van tylose en gekookt/afgekoeld water.

Maar je lijmt je decoratie neem ik aan, niet je bekleding. Dan mag ie naar decoreren.

Move ~>

sorry foutje, maar inderddaad de petal glue, nou dan ga ik het toch zo proberen en anders een beetje tylose erdoorheen, bedankt mensen.