Onderwerp: Het was me weer een weekje, ik ga zo weer naar mijn bed!
Het was een gekkenhuis deze dagen, manlief in Cuba, dochters weggebracht naar Deventer en ik aan de bak. Drie nachten doorgegaan, want ik had naast dit nog veel meer te doen. Moe, maar tevreden ga ik zo even bijslapen .
Omdat Lune geopereerd is kon ze de volgende drie taarten niet maken en mocht ik ze overnemen. Ik hoop dat je snel weer hersteld bent en bedankt!
Sweet 18!
Wat een kleuren, wat gaaf! Bettie gaf me van de week de electric colors van Americolor cadeau. Ze spatteren gewoon van je aanrecht af! Omdat ik er eigenlijk er niets meer bij kon doen, spraken we af dat het een enkele taart zou worden, maar ik vond het zo'n leuke en gave kleurencombinatie dat ik er maar een extra laag op heb gezet. Vaders was erg enthousiast zojuist bij het ophalen, ik hoop dat moeders er net zo blij van wordt en dochter natuurlijk ook.
Gevuld met vanillecrème & pure chocolade en aardbeienconfiture
Hello Kitty
Alles van fondant, gevuld met slagroom en aardbeienjam, omdat oma allergisch is voor (sporen van) noten. Ik vond het eerlijk gezegd wel een beetje eng, maar oma zou d'r medicijnen meenemen en het feest werd op 5 minuten afstand van het ziekenhuis gehouden. Poeh, dat was wel een opluchting!
Redelijk in de herhaling, Ado!
Gevuld met vanillecrème & pure chocolade en kersenconfiture
Het taartje zelf vond ik niet bijzonder, de bloemen waren wel erg goed gelukt. Meegenomen als cadeautje voor een paar dames.
Gevuld met vanillecrème & pure chocolade en aardbeienconfiture
'Jacq, je mag aan de bak, want ik heb weeën!'. Ok, u zegt, wij draaien... Ze zijn populair hier deze cupcakes, maar ik heb toch geprobeerd ze iets anders uit te voeren.
Geboortecupcakes, vanillebeslag, gevuld met witte chocolade en afgesmeerd met aardbeienconfiture.
Proeverijtje, het bruidspaar vond ze heerlijk, dus binnenkort aan de slag!
Bedankt voor het kijken en voor je reactie!

slaap maar lekker even wat bij, truste !!

SUPER