Onderwerp: Verjaardags cupcakes
18 mei was ik jarig en op die dag heb ik echt taart geserveerd en de dagen daarna cupcakes!

Cupcakes voor de groep waar ik in therapie ben.

Traktatie voor vrienden en familie
Groetjes Knollie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Verjaardags cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
18 mei was ik jarig en op die dag heb ik echt taart geserveerd en de dagen daarna cupcakes!

Cupcakes voor de groep waar ik in therapie ben.

Traktatie voor vrienden en familie
Groetjes Knollie
Beste Knollie,
je cakejes zien er lekker uit, maar wil je ze voor het oog mooier hebben, dan bakje de cakejes in een papiertjes in een muffin vorm. Worden ze allemaal gelijk!
Succes met je bakkunsten!
zien er wel lekker uit hoor!
Beste Knollie,
je cakejes zien er lekker uit, maar wil je ze voor het oog mooier hebben, dan bakje de cakejes in een papiertjes in een muffin vorm. Worden ze allemaal gelijk!
Volgens mij zijn de cakejes voor familie wel in een muffinvorm gebakken, die zien er wel mooi gelijk uit.
Ze zien er lekker uit!
Hallo muffinandmore en mookje,
De cupcakes zijn NIET in een muffinvorm gebakken.
De eerste foto was wat proberen met de hoeveelheid en hele dunne bakjes.
De 2e foto daar heb ik gelijke hoeveelheden deeg in de bakjes gedaan en in vormpjes van dr oetker ( heel stevig) en dat ging stukken beter. Vandaar dat die er ook beter uitzien.
Maar bedankt voor de tip, ik neem hem mee voor de volgende ronde!
Groetjes Knollie
Beste Knollie,
En als je ze afweegt worden ze helemaal hetzelfde
Ziet er vrolijk uit! Nog gefeliciteerd
Gr Kelly
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Verjaardags cupcakes