Onderwerp: Sporttas
even kijken of het zo lukt hoor (probeer foto te plaatsen)
Nee het lukt niet, dan toch maar een site bij "mijn album" maken? Heb ze alleen op Hyves staan, maar geloof niet dat het gaat lukken 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sporttas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
even kijken of het zo lukt hoor (probeer foto te plaatsen)
Nee het lukt niet, dan toch maar een site bij "mijn album" maken? Heb ze alleen op Hyves staan, maar geloof niet dat het gaat lukken 

astu!
Gaaf! 
Hij is geweldig...... 

Mooi gedaan!
Jaaaa, wat gaaf !! 
Danieke bedankt voor het "uitpakken" ? Wat had ik nou niet goed gedaan?
ook bedankt voor jullie reacties, hij kon nog wel wat netter of met wat meer details maar het is pas mijn 5e taartje, ik doe mn best
had wel een rits geprobeerd te maken maar die werd wat korrelig. Uiteindelijk leek dit wel leuk toen ik de zilververf eroverheen deed dus dat kwam goed. het is een vierkante taart door midden op elkaar. Mn vriend kreeg deze voor zn verjaardag met als verrassing dat we samen een weekendje weg gingen.
Danieke bedankt voor het "uitpakken" ? Wat had ik nou niet goed gedaan?
![]()
ook bedankt voor jullie reacties, hij kon nog wel wat netter of met wat meer details maar het is pas mijn 5e taartje, ik doe mn besthad wel een rits geprobeerd te maken maar die werd wat korrelig. Uiteindelijk leek dit wel leuk toen ik de zilververf eroverheen deed dus dat kwam goed. het is een vierkante taart door midden op elkaar. Mn vriend kreeg deze voor zn verjaardag met als verrassing dat we samen een weekendje weg gingen.
Je had de link verkeerd gekoppieerd.
Je moet met je muis rechts op de foto klikken en dan op eigenschappen en dan moet je de die gehele link koppieren en plakken. dat is de link van het plaatjes. dan moet het lukken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sporttas