Re: Recept : Kokosbonbons
xenos,supercoop en jumbo hebben hebben alledrie zakjes van ongeveer 200 gram.
Willy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Recept : Kokosbonbons
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
xenos,supercoop en jumbo hebben hebben alledrie zakjes van ongeveer 200 gram.
Willy
Kokosschaafsel kan je ook halen op de markt bij de notenkraam. Per 500 gram per zak heel goedkoop.
Jeugdsentiment....BOUNTY!!! Dank je voor je recept, makkelijk & lekker als ik het zo zie!
Bedankt voor de winkeltips! Mn vriend gaat zooo blij worden
Ligt het dan aan mij, maar ik kan er geen balletjes van maken hoor.
Zal er te weinig kokos inzitten.
Ben ik gewoon te zuinig!
@miss ietje: ik denk dat je dan teveel kokos erin hebt gedaan. Je moet beetje bij beetje de kokos toevoegen totdat het een samenhangend mengsel wordt.
Voeg gewoon wat extra gecondenseerde melk toe dan kan je er weer balletjes van draaien.
Dit lijkt me erg lekker en wil het graag een keer proberen.
Maar....wat is gecondenseerde melk?? Kun je dat gewoon in een supermarkt kopen?
Dit lijkt me erg lekker en wil het graag een keer proberen.
Maar....wat is gecondenseerde melk?? Kun je dat gewoon in een supermarkt kopen?
Ja, hoor dat kun je gewoon in de supermarkt kopen. Ik heb het bij de AH gekocht, maar bij de Jumbo heb ik het ook gezien.
Je moet misschien alleen even goed zoeken, want de ene supermarkt zet het bij de houdbare melk en de andere tussen de indische producten.
Het zit in een blikje. Ik heb het van het merk Friesche Vlag. Misschien zoekt dit iets makkelijker.
Groetjes,
Saskia
Ja, wat is gecondenseerde melk? Is dat vloeibaar of poeder of wat?
Ik heb een recept voor zoiets, maar dan met poedermelk (of hoe dat nou te noemen, heb in NL nog nooit gezien).
Nanske8 schreef:Dit lijkt me erg lekker en wil het graag een keer proberen.
Maar....wat is gecondenseerde melk?? Kun je dat gewoon in een supermarkt kopen?Ja, hoor dat kun je gewoon in de supermarkt kopen. Ik heb het bij de AH gekocht, maar bij de Jumbo heb ik het ook gezien.
Je moet misschien alleen even goed zoeken, want de ene supermarkt zet het bij de houdbare melk en de andere tussen de indische producten.
Het zit in een blikje. Ik heb het van het merk Friesche Vlag. Misschien zoekt dit iets makkelijker.Groetjes,
Saskia
Dank je, ik kijk vd week meteen even als ik in de supermarkt ben!
Ja, wat is gecondenseerde melk? Is dat vloeibaar of poeder of wat?
Ik heb een recept voor zoiets, maar dan met poedermelk (of hoe dat nou te noemen, heb in NL nog nooit gezien).
Gecondenseerde melk zit in een blikje en is heel zoet. Wordt door veel dames van dit forum ( including me ) gebruikt om dulche de leche van te maken. In de supermarkt kun je het vinden, maar ook bij de toko.
Ik koop mijn gemalen kokos in de toko. Dan heb ik een grote zak van een kilo voor nog geen 3 euro. Ik koop zowiezo alle exotische spullen in de toko
ze waren heerlijk! Bedankt voor het recept
hoeveel ml zit er in een blikje gecondenseerde melk? want hier in de supermarkt hebben ze verschillende formaten...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Recept : Kokosbonbons