Onderwerp: (Navel)piercing als thema
Wie heeft er een leuk idee.
Groetjes Marianne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » (Navel)piercing als thema
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft er een leuk idee.
Groetjes Marianne
Misschien met een bol vorm een buik maken en daar dan de navel met een piercing er in ??
Groetjes Ellen
Ik zou een hele nette uitvoering maken van zo'n taart:
En dan het truitje iets korter maken, een navel creeren en dan een piercing daarin maken.
En dan het truitje iets korter maken, een navel creeren en dan een piercing daarin maken.
Daar zat ik ook al aan te denken maar voor hoeveel personen is zo'n taart?
Daar zat ik ook al aan te denken maar voor hoeveel personen is zo'n taart?
De borsten zijn 2 blanda's van 12 cm = 6(/8) personen
Deze moeten passen op een rechthoekige taart dus minimaal 24cm breed en dan een mooie lengte erbij maken. Ik denk 30cm.
Als je dan 5x6cm rekent voor 1 stukje zou je 24 stukjes hebben dus een totaal van 30 personen.
(als ik het goed heb)
Wat grappig om mijn taart hier voorbij te zien komen! Ik heb inderdaad een kleine piercing hierbij gemaakt, door simpelweg een klein kuiltje als navel te maken en dan één parelbolletje in de navel, en eentje erboven. Heel simpel, maar geeft een leuk effect net alsof het een piercing met een staafje is.
Voor wat betreft de hoeveelheid, dat waren inderdaad twee blanda's à 4 stuks, en een rechthoekige bakvorm van 20 x 24 cm.
Succes!
Thx dames voor je reactie......hier heb ik wat aan.
Alleen gaat deze opdracht niet meer door maar voor een volgende keer weet ik welke maat ik moet bakken als lichaam en voor hoeveel personen zo'n taart is.
Groetjes Marianne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » (Navel)piercing als thema