1

Onderwerp: Baci di dama

Italiaans: Baci di dama
Nederlands: Dames kusjes

Ik heb deze gemaakt voor Smarianne voor de koekjes ketting. Ik heb ook koekjes van haar gekregen, we waren een ketting op zich, er waren verder geen aanmeldingen in Friesland.
Ik ben vandaag met gezin naar de camping in Bakkeveen geweest, en we hebben ons daar prima vermaakt. Was een gezellige middag en ik denk dat het niet de laatste middag was. (Lotte wil graag volgende week weer!)

Het zijn Italiaanse amandel koekjes. Ze horen met een laagje chocolade ertussen, maar ik heb ook een variatie met witte chocolade crème gemaakt. Marianne is bijna jarig, dus een etagère voor haar gemaakt, oranje is haar kleur, vandaar. 

Het was een uitprobeersel, maar ik denk dat ik ze nog wel vaker maak, ze zijn goddelijk.

http://94.100.124.160/1323950001-1324000000/1323990201-1323990300/1323990279_5_qA7M.jpeg

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

2

Re: Baci di dama

Ze zien er goed uit! :D
Receptje??  O-)

3

mmmmmm ....
die zien er heerlijk uit! :9

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

Ze zijn echt overheerlijk! We kwamen thuis rond kwart voor 8 en hebben eerst alle drie een koekje genuttigd en uit alle drie kwam een mmmmmm lekkerrrr
Een prachtig totaalplaatje op die standaard waar ik errug blij mee ben en hier heerlijk in de vensterbank komt te pronken. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar die koekjes ruil maar zonder koekjes zijn jullie ook welkom  :)
Vond het ook zo ontzettend leuk dat de kids zich zo vermaakten.
Maar die standaard was toch wel net ff dat puntje op de i terwijl ik mijn koekjes maar in een simpele doos had gelegd.....:S

5

Nou simpel doosje of niet, ze waren heerlijk en heel mooi!!!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

heel mooi en die baci ken ik heel goed uit Italie deze lijken er echt heel veel op super zeg.