1

Onderwerp: help hoe doe ik dit ?

bedankt voor jullie reacties

ik wil voor mijn meisje een taart maken met hoofd van minnie mouse en voor mijn mannetje van mickey mouse...

op google zag ik leuke
maar omdat mijn mijn zoontje 22 september 1 word en mijn dochter 8 okt 5 word vieren we het op 1 okt samen

maar op hun eigen verjaardag hoort ook taart natuurlijk
voor mijn meisje heb ik een topper gekocht van ariel die wil ik op een bol taart maken alsof ze op een rots in de zee zit

voor mijn zoontje wil ik een taart maken van het hoofd van bumba met de muts dus ben ik gaan google en kwam ik op deze

iemand tips hoe ik dit het beste kan doen
gewoon de punt bakvorm en bolbakvorm maar hoe stapel ik deze ?
het gaat alleen om het hoofd en de muts

ALS DIT JOU TAART IS EXCUUS DAT IK HEM HIER NEER ZET WIL ALLEEN EEN BEETJE EEN IDEE GEVEN WAT IK BEDOEL  :o

http://94.100.118.141/1038300001-1038350000/1038310601-1038310700/1038310632_5_5DuF.jpeg

mama van 2 mooie wonders

2

Re: help hoe doe ik dit ?

als ik het zo bekijk..is het hoedje niet omlegd om biscuit maar gewoon alleen fondantvorm.
maar misschien kan je kijken op taartendroom? misschien kan ze je zelf wel een goede howto geven?
wel een leuke taart om te gaan maken zeg! veel plezier

3

deze taart is van peggyvandeven
als je bij de gebruikerslijst zoekt op haar naam dan kom je op haar profiel.
je kunt haar dan mailen.

Dit is inderdaad mijn taart, maakt helemaal niet uit hoor  ;) ...

Het hoedje is gewoon fondant met tylose erdoorheen en vervolgens vouwen zoals je vroeger een papieren hoedje maakte.... Maak eerst even een mal van papier die je op je fondant legt, als je vervolgens van de mal van papier even een hoedje maakt wat je vastzet met plakband heb je meteen een goede steun om je fondanthoedje op te laten drogen.

Succes!!!

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl