1

Onderwerp: Naar de Ikea

Als ik weer eens een keer naar de Ikea ga, wil ik altijd goed op een rijtje hebben wat ik daar nodig heb, want de volgende keer dat ik weer kan is altijd een hele poos later (tijd, auto lenen en stuk rijden ;)).

Dus, heeft iemand nog tips wat ik daar kan halen t.b.v deze leuke hobby?

Heb al op mijn lijstje:
DE Bureaumat
DE Blanda schaaltjes

Of is daarmee alles al gezegd? ;)

2

Re: Naar de Ikea

Gebruik even de zoekfunctie dan vind je heel veel topics over dit onderwerp! :) Daar staat alles in wat je moet hebben!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

Dat weet ik, alleen soms ben ik daar best veel tijd mee kwijt mrt dat zoeken. Dus vandaar dit topic zodat alles meer op een rijtje staat :)

4

er is genoeg bij ikea wat je nodig hebt :lol:

blanda - bureaumat - draaiplateau - leuke taart stolp - etagere - spatels - uitstekers - bakvorm wavy

ga zo maar door, ik help je wel hoor  :P

N-Joy Cakes

5

en een decoratiesetje met 2 spuitzakjes, spuitmondjes en taartzaag.

Heb ik geluk dat de Ikea bij mij in de straat is haha.

Ik ga Donderdag even langs en een aantal spulletjes kopen. Ik zal dan een lijstje plaatsen

7

Carliecarlie schreef:

Dat weet ik, alleen soms ben ik daar best veel tijd mee kwijt mrt dat zoeken. Dus vandaar dit topic zodat alles meer op een rijtje staat :)

:s

kijk eens bij de drommar serie van ikea............blanda's erbij en een bureau-onderlegger en klaar...........

Wil je ook opruimsysteempjes hebben kun je die afdeling ook nog eens bezoeken..........

Voordeel van zoeken is dat je zelf iets ontdekt, waardoor het beter blijft ' hangen' zeg maar............maar goed, als je die tijd er niet aan wilt besteden is er altijd wel iemand die je op weg helpt  :/

8

opruimbakken heten glis, ook heel handig!

Groetjes, Dorothea.

Ik heb de bureaumat, draaiplateau, blanda's en nog wat keukenhulpjes. De bakvorm wavy kon ik niet vinden! Welke is dat dan eigenlijk?

10

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=drommar die van 6,99.............

11

Leuk! Die hadden ze niet :(