Re: Snooker tafel.
heel erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Snooker tafel.
heel erg mooi!
Ik dacht dat het een echte snooker tafel was.
Wat een geweldige taart!!!!
nnicole1234 schreef:Ohhhh...dat is mooi geworden zeg !!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je vaker een vergissing maakt om een taart voor iemand te maken want dit is echt prachtig.Hoe heb je dat hout zo mooi gekregen ????
Dat hout is gemaakt van witte fondant die ik met een tooltje bekrast heb, en daarna beschilderd heb met wilton bruine verf met een beetje wodka. Ik wilde eigenlijk het hout effect met mijn houtnerf matje doen maar die kon ik plots niet vinden.... ja dan maar zo .
Bedankt voor je berichtje .
Nou dat matje kan de prullenbak wel in
Binkie1428 schreef:nnicole1234 schreef:Ohhhh...dat is mooi geworden zeg !!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je vaker een vergissing maakt om een taart voor iemand te maken want dit is echt prachtig.Hoe heb je dat hout zo mooi gekregen ????
Dat hout is gemaakt van witte fondant die ik met een tooltje bekrast heb, en daarna beschilderd heb met wilton bruine verf met een beetje wodka. Ik wilde eigenlijk het hout effect met mijn houtnerf matje doen maar die kon ik plots niet vinden.... ja dan maar zo .
Bedankt voor je berichtje .
Nou dat matje kan de prullenbak wel in
Dank je , maar ik bedenk mij ineens, dat wat ik heb uitgelegt ik bedoelde voor de vloer, als jij dit ook bedoelde tenminste.
Want het hout van de snooker tafel zelf heb ik gewoon geverfd met wilton bruine verf en hier en daar wat donkerder aangezet.
Wat een retegave taart!!!
Echt super met al die details . Zelfs de vloer is net echt, heb je heel mooi gedaan.
Hier mag je zeker wel megatrots op zijn .
Ow wauw! *kloink* <-----Kin
Wil je alsjeblieft weer opdrachten aannemen? Doe het voor ons.
Helemaal mee eens, wat een prachtige taart.
Mag ik 'm opslaan ter inspidinges??
Mijn moeder bestelde voor mijn vaders verjaardag in augustus alvst een biljart taart. Nou ik zou blij zijn als ik een fractie van deze taart kan maken.
Wauw, wauw, wauw....
Boh ja. Die is echt mooi. Vooral de details.
Pooh schreef:Ow wauw! *kloink* <-----Kin
Wil je alsjeblieft weer opdrachten aannemen? Doe het voor ons.
Helemaal mee eens, wat een prachtige taart.
Mag ik 'm opslaan ter inspidinges??
Mijn moeder bestelde voor mijn vaders verjaardag in augustus alvst een biljart taart. Nou ik zou blij zijn als ik een fractie van deze taart kan maken.
Natuurlijk mag dat , dit idee is ook niet 100 % van mij hoor. Dankzij allerlei mede taarten decorateurs op het net ben ik een heel eind gekomen.
Zo zeg, niet normaal, wat is deze GAAF!! Ik vind het altijd zo knap als je zoiets kunt maken. Geweldig!!
waaw wat een geweldig goede uitvoering haha hebben die uurtjes internet nog zin gehad
verzenden ging mis
weer mis gegaan
tja in die zin dat ik op verzenden druk en er niets gebeurd....dacht ik...ik zag niets en nu 3 berichtjes sorry
Wat is tie gaaf geworden!!!!!!!
Dat hout....super!
@ Severn.... dank je wel
@ Esterke..... bedankt voor je 3 berichten .
Heb net bericht gekregen dat de taart niet alleen super mooi gevonden werd maar ook nog eens kwa smaak goed viel.
Dat vind ik ook heel belangrijk, kan er goed uitzien aan de buitenkant maar het moet goed smaken, had een cake gebakken naar een recept die ik eens wilde uitproberen, heb proef gedraaid en ik vond hem lekker maar je hoopt dat de ander het ook lekker vind en dat is gelukkig gelukt PHOE.
vannacht lekker slapen ahhahaaaahhha
WAUUUUUUUUWWW.!! Dit is toch helemaal fantastisch. En jij bent onzeker over je taartkunsten??? Niet meer zijn dus.
Ik las dat je het hout geverfd heb met wilton bruin. Maar bedoel je de gel??? Droogt dat dan wel? Of blijft het plakkerig??
hartstikke mooi, knap gedaan!
Hoe heb je de poten gemaakt?
WaaauuuuuWWWWwwww...
Ben echt verliefddddddd op jou taart zeg! Hoe heb je hem ondersteund? heb je fotos tussendoor gemaakt? WOW! Respect Snap ook niet waarom je bina geen taarten maakt als je dit kan
ps: Ik zie nu het zwart eronder dat steunt natuurlijk
WAUUUUUUUUWWW.!! Dit is toch helemaal fantastisch. En jij bent onzeker over je taartkunsten??? Niet meer zijn dus.
Ik las dat je het hout geverfd heb met wilton bruin. Maar bedoel je de gel??? Droogt dat dan wel? Of blijft het plakkerig??
Hoi Leonie,
Ja inderdaad met de Wilton gel, en inderdaad bleef deze een beetje plakkerig ik had geen bruine poeder in huis stom stom stom . Maar dat gebeurd mij de volgende keer niet meer hoor .
hartstikke mooi, knap gedaan!
Hoe heb je de poten gemaakt?
Hoi Diana,
De poten zijn gemaakt van fondant in 4 delen eindigen met de vierkant bovenaan, met een beetje passen en meten heb ik het gedaan eigenlijk.
Ben van onder naar boven gaan werken.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
WaaauuuuuWWWWwwww...
Ben echt verliefddddddd op jou taart zeg! Hoe heb je hem ondersteund? heb je fotos tussendoor gemaakt? WOW! Respect Snap ook niet waarom je bina geen taarten maakt als je dit kanps: Ik zie nu het zwart eronder dat steunt natuurlijk
Goed gezien , met dat zwart lijkt het net echt he.
Wilde eerst de onderkant uithollen maar dat durfde ik niet .
Het is indd net echt ik blijf ernaar kijken ! Hoe heb je de keuen gemaakt en dat ze zo blijven staan dan ? diep respect *maakt een buiging *
wauw die is mooi
wauw, wat knap
Het is indd net echt ik blijf ernaar kijken ! Hoe heb je de keuen gemaakt en dat ze zo blijven staan dan ? diep respect *maakt een buiging *
Bedankt....... ik zal je een geheimpje vertellen.... normaal zou ik dit maken van gumpaste. Maar door tijd gebrek ben ik op zoek gegaan in mijn voorraad kast en daar vond ik nog wat chop-sticks . Ja die hebben eigenlijk de juiste vorm dus hier en daar wat bij gesneden en geschuurd, gumpaste erover heen, drogen, verven. En klaar is keutje.
Verder is alles eetbaar van en op de taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Snooker tafel.