26

Re: Nog 600 te gaan...

Wauw.. wat een werk meis!  :thumb:  :thumb:

Het enige wat ik tot nu toe kan vinden is dat ik het zelf jammer vind dat ik bij het aanklikken van een link jouw pagina verlaat.. ik zou zelf kiezen om dan de nieuwe pagina op een nieuw tab-blad te laten openen.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

27

Ah, dank voor de feedback Belinda! Ik moet dat per pagina instellen, ik zal even kijken welke nog niet goed staan!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

28

@Zanoni: ik zal eens zoeken waar ik mijn banner gelaten heb :D

@ iedereen die me wil doorlinken: super!  :thumb:

@ alle anderen: dank voor de complimenten, en laat het weten als je een site vermeld wilt zien!

Ik heb trouwens besloten om de oude 'in de lucht' te laten. Ik laat de rubrieken staan, maar zal de links verwijderen, alleen een verwijzing naar de desbetreffende pagina op de nieuwe site, dan krijgen mensen die me doorlinkten maar niet op de hoogte zijn van de verhuizing, geen last van dode links  :Y

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

29

Super van je Jozien, al dat werk! Ook van mij dikke complimenten, de nieuwe site ziet er goed uit!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'