Re: Barbapapa... da's lang geleden!
dit is de eerste barbapapataart die ik leuk vind! Echt heel leuk gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Barbapapa... da's lang geleden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dit is de eerste barbapapataart die ik leuk vind! Echt heel leuk gedaan
Ooo, die is gaaf zeg!
NOUR schreef:een vraagje wat gebruiken jullie onder de taart is het zelf gemaakt of?(de roze onderzetter)?
Grt
De onderzetter is een mdf-plankje (ik heb een plank in vierkantjes van 28,5 cm laten zagen bij de bouwmarkt), daarover een stuk inpakpapier /kaftpapier/scrapboekpapier en dan transparante folie. Zo kun je een leuke ondergrond uitzoeken bij je taart en heb je gelijk een stevige bodem. Als het plankje ingepakt is, maak ik de folie nog even goed schoon voordat ik de taart er op zet.
Wie dit idee als eerste heeft gehad, bedankt![]()
!!!
merci voor je reactie
kd8 eerst dat 't mss een stevig karton was en dan zo een mooie boekpapier er rond.
en idd
voor degene die dit bedacht hft.
Grt
Wauw, wat ontzettend leuk en mooi gemaakt. 
Ooooh ik als grote barbapapa fan vind deze taarten echt het EINDE! Geweldig gedaan, super veel werk zeg! Respect
!!
Wowie echt heel erg gaaf!
Groetjes Karlijne
Geweldig gedaan! Je hebt er duidelijk heel veel werk van gehad, maar het resultaat is dan ook helemaal top. En boetseren met marsepein vind ik persoonlijk ook niet erg makkelijk. Dus:

Deze is echt heel gaaf!
Wat vind ik deze ontzettend gaaf en mooi zeg....... En al die barbakindjes met details... wauw wauw wauw...
Dames, bedankt voor de lieve complimentjes!!

wat een leuke uitvoering hiervan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Barbapapa... da's lang geleden!