Re: Elegant white!
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Elegant white!
Prachtig!
formidabel! jammer dat we niet alles zien 
bijna alles staart hier al ofwel woorden te kort! Echt TOF 
wauw..deze is echt prachtig!!!
Schitterend! Wauw!
Heel erg mooi!!!
Ik vind hem heel erg mooi.
Heb je marsepein of fondant gebruikt?
de foto van zo'n mooie taart kan mij niet groot genoeg zijn 
Bij zo'n mooie taart mag de foto zo groot als je zelf wilt van mij hoor!
WAUW, geweldig!
Wat een prachtige taart. Heel stijlvol.
Hoi hoi, heb je alles dezelfde kleur wit gegeven? Offwhite of echt wit? Zit er een glansje op de bloemen??
Veel vragen... ik moet in september ook een wit-op-wit taart maken en kan wel wat inspiratie gebruiken :-)
Hoi hoi, heb je alles dezelfde kleur wit gegeven? Offwhite of echt wit? Zit er een glansje op de bloemen??
Veel vragen... ik moet in september ook een wit-op-wit taart maken en kan wel wat inspiratie gebruiken :-)
Ik heb marsepein gebruikt en de bloemen van fondant, dus dat geeft al een licht kleurverschil. Daarna heb ik de bloemen en de strepen met pearlspray gespoten.
Wat een mooie taart zeg hoe krijg je marsepein zo mooi wit?
Ik dacht dat het fondant was mooi hoor!
Chique dat wit op wit! 
JanetGL schreef:Hoi hoi, heb je alles dezelfde kleur wit gegeven? Offwhite of echt wit? Zit er een glansje op de bloemen??
Ik heb marsepein gebruikt en de bloemen van fondant, dus dat geeft al een licht kleurverschil. Daarna heb ik de bloemen en de strepen met pearlspray gespoten.
Bedankt voor je uitleg!!! Ik vind het echt een inspiratieplaat tot en met. Echt super.
Groet,
Janet
Prachtig! Daar hou ik van, alles wit!
heeeel erg mooi.
Ik wil ook nog eens graag een hele witte taart maken maar ja nog even wachten denk ik 
JanetGL schreef:Hoi hoi, heb je alles dezelfde kleur wit gegeven? Offwhite of echt wit? Zit er een glansje op de bloemen??
De taart heb je dus bekleed met witte marsepein?
Dat ziet er echt schitterend uit, bij witte marsepein krijg ik altijd wat korrelig effect. Waarmee heb je marsepein gekleurd??
heeeeeeeel mooi
Ik vind 'm echt geweldig!
Heel mooi
En wat mij betreft kan de foto niet groot genoeg! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Elegant white!