1

Onderwerp: Heftige week

Andrhalve week geleden is er bij mij borstkanker geconstateerd en afgelopen woensdag ben ik geopereerd.

De tumor is gelukkig helemaal verwijderd, en ik heb heel erg veel mazzel dat ik er snel bij was.

Ik had een aantal bestellingen staan voor deze week en omdat ik mijn klanten niet wilde teleurstellen heb ik de bestellingen niet afgezegd.

Gisteren heb ik 3 taarten gemaakt samen met de geweldige hulp van mijn man.

Het was echt afzien omdat ik net een zware operatie achter de rug heb, maar het is toch gelukt,

Hier is het resultaat en ik ben zo trots.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CDCOSIWU-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDNSSRCW-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6VISH7W-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3VBAVOV6-D.jpg

Re: Heftige week

och hemel... wat erg.. wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn zeg.. :(  pff dat is niet niks.. en idd Wat een mazzel dat je er zo snel bij was.

ik vind het echt noemenswaardig dat je niet hebt afgezegd.. je komt over als een die-hard bikkel.. maar ik denk niet dat het je kwalijk was genomen als je wel even "rust"had ingelast.. wel om jezelf blijven denken...  :s

en je taarten?
Superr!! die mobiel is origineel!!!

3

En trots mag je zijn....meer dan dat nog. Onder deze omstandigheden je klanten niet teleur willen stellen en dan ook nog zulke plaatjes van taarten maken......petje af met een diepe buiging! Heel veel sterkte met het herstel van je operatie......wat goed dat je er zo snel bij was....wat zal jij je "geluksengel" dankbaar zijn!

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

4

Wow petje af hoor :thumb:  na dat alles toch de mensen niet teleur te stellen, en zulke leuke taartjes  :Y te maken, kan me indenken dat het wel zwaar was ja

Gelukkig maar dat je er zo snel bij bent. En voor de komende tijd veel beterschap en denk aan jezelf :Y

Lieve groetjes van Nicole

respect!

6

Ik heb ook een ontzettende respect voor jou en je man. Ik wens jullie heel veel sterkte toe. De taarten zijn prachtig geworden.

Groetjes Paulien

7

Het zijn prachtige taarten en wat knap dat je letterlijk en figuurlijk de kracht hebt gehad om deze taarten al zo supersnel na de operatie te maken !

Groetjes, Conny

8

Zo zeg, dat is heftig , wat een geluk dat ze alles hebben kunnen weg halen..
Onvoorstelbaar dat je die taarten toch gemaakt hebt, ze zien er ook nog eens prima uit, petje af !!  :thumb:

9

Ontzettend veel respect voor jou en je man. De taarten zijn super!
Sterkte de komende tijd!

10

Jeetje meid, diepe respect voor jou  :thumb:
Wat een heftige ervaring en dan nog 3 van die mooie taarten maken na een paar dagen uit de operatie te zijn.

Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen met je herstel.

11

Heftig zeg!

Maar denk wel aan jezelf he! Echt knap dat je deze taartjes toch hebt gemaakt!

12

Amai hier wordt ik even stil en nederig van.. Hoed af hoor! Dat je dit onder zulke omstandigheden nog weet te presteren. Knappe taarten. Blij te horen dat ze er snel bij waren. Nog veel beterschap toe gewenst!

13

sterkte!

14

RESPECT met hele grote letters!!

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.

Liefs, Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

15

Veel sterkte en hoop dat je wel tijd voor jezelf kan nemen om ook geestelijk te genezen. Het gaat allemaal zo snel, zorg goed voor jezelf. Dikke knuf van mij

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

16

heel veel sterkte de komende tijd.
Neem je tijd voor je herstel.

Je taarten zijn weer prachtig  :thumb:

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

17

Heel veel sterkte  voor je en echt geweldig dat je dit allemaal nog kon opbrengen :thumb:

18

Hier word ik toch ook stil van hoor...
Veel sterkte! Nu heb je wel een beetje rust verdiend!

19

Sterkte in deze toch wel moeilijke tijd! En petje af dat je dit hebt klaargespeeld! Ik doe het je niet na.

Groetjes van Natascha!

20

heel veel sterkte!!

21

Jeetje, knap gedaan....
Mijn moeder is onlangs ook geopereerd en hoewel ze snel zonder al te veel pijn was, kon ze na anderhalve week nog niet in de keuken staan om te koken, laat staan zoveel taart werk

\Dus: petje af en veel respect

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

22

Wow, krijg er gewoon kippenvel van! Echt super knap dat je dit gedaan heb. Daar heb ikook respect voor! En de taarten zijn echt super geworden! Daar mag je idd erg trots op zijn.

23

Ik heb diepe respect voor jou!!! Wat een doorzettingsvermogen om toch nog deze taarten te maken. Heel veel sterkte met jou gevecht!

24

Wat een enorm groot en warm hart heb jij! Ik vind het echt geweldig wat je over hebt voor je klanten.
Nu is het tijd om aan jezelf te denken en goed uit te rusten!!
En wat een onwijs lieve man heb je!
Sterkte in de komende periode en denk vooral ook goed aan jezelf

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

25

Jeetje, wat heftig voor jou en jullie!! Heel veel sterkte. Zal wel zwaar geweest zijn om taarten te maken, omdat je toch behoorlijk wat kracht moet gebruiken erbij!
Maar ze zijn leuk gelukt!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!