1 Laatst bewerkt door Visite taartjes (05-06-2011 09:24)

Onderwerp: Multisize cake pan of toch losse vormen???

Hallo allemaal

Ik wil vierkanten bakvormen aan gaan schaffen maar twijfel even...
Tussen de PME losse vormen of de multisize pan.
Ik ben bekend met de PME vormen maar de multisize pan is voor mij helemaal nieuw.

Heeft iemand ervaring met de multisize pan?
En welke zou jij aanschaffen?

Alvast bedankt!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

2

Re: Multisize cake pan of toch losse vormen???

Ik heb beide gehad. Eerst de vierkante van PME, die ik dan verkocht heb om de Silverwood aan te kopen. Maar wat heb ik daar spijt van gehad! Ik vind de Silverwood een heel gedoe: eerst helemaal in elkaar steken, dan dat gehannes met bakpapier  :nooo  Dan vond ik de losse vormen veel makkelijker. Dus de Silverwood is weer de deur uit en ik schakel terug over op losse vormen. Maar ik weet dat er heel wat fans zijn van de Silverwood.

Groetjes van Natascha!

Bedankt voor je antwoord!
Ik ben ondertussen ook even aan het rond lezen...
En lees al een paar keer over de PME vormen dat de punten niet strak worden maar wat rond (hoop dat je weet wat ik bedoel).
Heb jij hier ook ervaring mee?

4

Ze zijn inderdaad een beetje afgerond. Dus als je echt strakke hoeken wil, dan moet je niet de PME-vormen gebruiken. Ik stoor me er niet aan.

Groetjes van Natascha!

Vicarth schreef:

Ze zijn inderdaad een beetje afgerond. Dus als je echt strakke hoeken wil, dan moet je niet de PME-vormen gebruiken. Ik stoor me er niet aan.

Bedankt!

6

Ik ben inderdaad fan van de silverwood ik zou niet anders meer willen, mooie makkelijke verschillende afmetingen, weinig ruimte met het opbergen, klein minpuntje het is zoveel afwas daarna ;). Qua hoeken is deze ook mooi scherp. Het is voor een ieder echt persoonlijk, succes met het kiezen!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

7

hier nog een fan van de silverwood; ik heb al meerdere reacties daarover op het forum neergezet.

Groetjes, Dorothea.

Ik denk dat ik dan toch maar voor de multisize pan ga :Y .

Iedereen bedankt voor zijn reactie! :thumb: