c-c-c schreef:Wauw ..... mooi hoor en wat een kleur. Heel zomers.
Een brutaal vraagje: Ik ben al zo lang op zoek naar een goede how-to om een motor te maken. Heb je misschien een detail foto of een werkomschrijving.
Het lijkt me helemaal gaaf om zelf een motor in elkaar te kunnen knutselen.
Ik heb volgens mij geen detailfoto..ga ik later even opsnorren en mail ik je anders even.
Ik heb de wielen gemaakt door van 2 ballen van hetzelfde gewicht platte rondjes te maken, met een kleiner massief rondje heb ik toen de binnenkant wat dieper laten liggen en er alvast een stokje in gezet zodat ik wist hoe de wielen in de motor moeten komen.
Vervolgens de spatborden er omheen gevouwen en dit laten drogen. De binnenkant is eigenlijk een soort driehoek. Ik had kleinere onderdelen..maar dat brak steeds af. Ook hier maak ke alvast gaatjes voor plaatsing van de wielen en het stuur.
Het stuur was wel wat gestuntel. Uiteindelijk heb ik door een klein worstje (iets korter dan een partyworstje zeg maar) een stokje gestoken en aan beide uiteinden de handvaten gemaakt. Onderin weer stokje plaatsen zodat je hem later in elkaar kan zetten.
De koplampen kunnen op het worstje geplakt worden (de kleinere koplampen zijn een soort druppels waar ik met een baltool wat diepte in heb gemaakt.
De speiegels heb ik met floralwire in het worstje geduwd en he spatscherm is van een klein stukje gelatine.
De tank is eigenlijk een grote druppel en het zitje heb ik er een beetje naar gevormd.
Lukt het zo een beetje denk je?
Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via
www.j4cake.nl