1 Laatst bewerkt door nele (04-06-2011 21:45)

Onderwerp: Even forumvervuiling

Hallo,

Mijn dochtertje werd twee vandaag en je raad het al net zo als 90% van de andere peuters in België en Nederland helemaal gek van Bumba.  :/ Maar omdat er al zo veel van deze taarten gemaakt worden en ik toch graag net iets anders wou heb ik er een stoet van gemaakt. Allemaal goed en wel maar mijn lat lag misschien even iets te hoog.  :rolleyes: Even leek de taart te gaan mislukken. Heb met een dummy gewerkt die ik op voorhand had gemaakt en het stapelen met een aparte taart die moest overlopen in de dummy was eigenlijk niet te doen. Door het warme weer ging mijn boterroom dan ook nog eens smelten  :rolleyes:  dus even stond het huilen me nader dan het lachen. Heb dan maar veel wolkjes en andere dingen toegevoegd om die lelijke overgang te verstoppen en ben uiteindelijk wel blij met het resultaat.  :Y

Het is een drukke maar toch weer even net andere Bumba geworden, ook al heb ik er langer aan gewerkt dan gedacht O-)

Hier komt ie dan. Benieuwd wat jullie er van vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TSDCBBZG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YNPUF3C4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BXPZ4DOZ.jpg

Bedankt voor het kijken! en je reactie  :D

Re: Even forumvervuiling

:thumb: goed gedaan toch??
jij wéét het.. maar een leek vind dit helemaaaal het einde!!

3

Nou ja zeg, je doet jezelf echt tekort en ik vind dat je je titel moet laten aanpassen !!

Je taart is super en idd heel anders dan alle andere bumba's, erg leuk !!

4

Ik ben een Bumbafan!! En deze is heel origineel en erg LEUK  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Aahh superleuk!!!!!
Mooi gemaakt, ik zie geen instortingsgevaar hoor!

Alleen....waar is pantoef?  :P

Gaaf! Ik vind je randdecoratie echt helemaal super! Mooi geboetseerd ook!

7

Heee....kan iemand even aan de schildpad vertellen dat hij de verkeerde kant op gaat???
:lol:  :lol:  :lol:

Wat een supervrolijke taart! Leuke kleurtjes en ik vind die vlindertjes en bloemetjes erop erg schattig.

9

ik vind dit een prachtige bumba hoor, echt supermooi gemaakt !

Groetjes, Conny

10

Als je het goed vindt, ga ik je " vervuiling"  even op mijn facebook aan mijn stiefzus showen...zij wil eind juni een bumba taart ;)

11

wat een superleuke en originele Bumba!

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

12

Wat een geweldig idee en wat mooi geboetseerd!

13

Wilkyway schreef:

Aahh superleuk!!!!!
Mooi gemaakt, ik zie geen instortingsgevaar hoor!

Alleen....waar is pantoef?  :P

:lol: Ik wou het lot niet tarten, tenzij ik had gestut maar had geen douwels in huis  ;)

14 Laatst bewerkt door nele (04-06-2011 21:44)

Wilkyway schreef:

Heee....kan iemand even aan de schildpad vertellen dat hij de verkeerde kant op gaat???
:lol:  :lol:  :lol:

:thumb:  :lol:  :lol:  :lol:

Heb er erg hard om moeten lachen  :Y  En ja hoor je mag hem even gebruiken vind ik niet erg.  :)

15

Ah oke....ik heb nog nooit gestut  :o
Moet ik dus rekening mee houden als ik het ooit na wil gaan proberen te maken....oh ow! haha

ik vind 'm echt te cute hoor!!

16

Geweldig!  :thumb:

17

Bedankt dames voor de leuke reacties! Ze was ook erg leuk om te maken eenmaal ik uitgedokterd had hoe ik die lelijke rand kon wegmoffelen.

Ben wel nog even de dames vergeten te bedanken van wie ik elementen heb 'geleend'.  Bij deze bedankt!!

18

een leuk idee zo met die weg en je versieringen erom heen maken het een mooi geheel hoor!

Groetjes, Dorothea.

Dit is echt wel 1 van de leukste!

20

Vind hem echt super mooi hoor! Heel goed gedaan  :thumb:

21

Hij is geweldig en super orgineel ! Ik vind het zo knap als iemand van een thema wat nog maar een miljoen keer voorbij is gekomen, daar dan een hele orginele variant op weet te maken. Dat alleen al is voor mij goud waard en omdat hij ook nog eens prachtig is gelukt, maken we er goud van met een diamanten randje eromheen, haha

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

22

Een hele leuke Bumba, zeker geen vervuiling van het forum!

Groetjes van Natascha!

23

Heel leuk!  :thumb:

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

24

Wilkyway schreef:

Ah oke....ik heb nog nooit gestut  :o
Moet ik dus rekening mee houden als ik het ooit na wil gaan proberen te maken....oh ow! haha

ik vind 'm echt te cute hoor!!

Hey Wilkyway,

Dat stutten was als grapje hoor. Door de warmte smolt mijn boterroom en zakte mijn taart wat weg (volgende keer planta door de creme doen denk ik). Pantoefe is een nijlpaard en dus een zwaar beestje, vandaar het stuten  :D

En nog eens bedankt  :)

25

:o  :o Zoveel leuke reacties wordt er een beetje  :o  van.
Bedankt dames!