1 Laatst bewerkt door Carien (12-01-2012 11:44)

Onderwerp: van veel naar less

De vraag: rode rand met stippen, blauwe bovenkant met bloemetjes, sprietjes, naam en leeftijd :/ , da's een beetje veul (vind ik dan).

Van te voren een heleboel bloemetjes zitten maken, wilde haar naam en leeftijd met bloemetjes maken (2 vliegen... ;) ), maar toen de rood met blauwe taart er stond (na een heleboel  :x  :mad:  :grr: momenten, fondant en ik zijn geen vrienden :nooo ), wist ik dat dat 'm niet ging worden :nooo , veel te druk. Uiteindelijk is dit 'm geworden, ben benieuwd wat ze ervan vinden.

https://lh3.googleusercontent.com/-dNjVx459rho/Tw3y0d2AHaI/AAAAAAAAS7M/aTk6CXUeiDA/s800/IMG_0853%252520%252528Kopie%252529-1.JPG

Fondant dus, gevuld met 2 lagen limoenbavarois, 1 op een laag lemoncurd en 1 op een laag knapperige laag witte chocola.

Op- een aanmerkingen hoor ik graag :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: van veel naar less

Mooi hoe die 2 kleuren gebruikt zijn om de taart te bekleden. en Leuke afwerking met de bloemen op de rand. Ik ben maar een beginner en die taart met 2 kleuren bekleden zou voor mij al een hele uitdaging zijn.. :P

3

leuk gedaan met de naam :thumb:

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

4

Leuk gedaan :thumb: En less is more ;)

5

mooie taart,

6 Laatst bewerkt door Hertje (04-06-2011 19:15)

Het is een leuke taart! Van je :x  :mad:  :grr:  momenten is niets te zien. :thumb:
Wat vonden ze ervan?

Geen op- of aanmerkingen!
(Wel een tipje: misschien is het vertekend door de foto, maar ik vind het mooier staan als je bij de onderste versierrand aan de voorkant geen 'naadje' ziet.)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7 Laatst bewerkt door Carien (04-06-2011 19:56)

:D dat was dus zo'n  :x  :grr: momentje :Y  ;)
Door het temperatuurverschil (koelkastvulling), zweette de fondant nogal. Alles wat er maar een beetje in de buurt kwam, plakte er aan vast, dus kon dat randje er ook niet meer afpulken :rolleyes:
Het blauw was eerst donkerder, maar scheurde alle kanten op, dus toen er nog maar een klont wit doorheen gedaan :rolleyes:
Het rood scheurde ook onder m'n handen, dus de zijkant in 3x  bekleed :rolleyes:

enzenz ;)

Moeders kwam 'm ophalen en vond 'm helemaal mooi :Y Zal maandag 'ns aan de jarige vragen wat zij ervan vond (vind ik altijd het leukste, de reactie van de jarige, maar ja, ze was er dus niet bij met ophalen :( )

dank voor jullie reacties :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl