1

Onderwerp: Ik mocht ook nog eens.....

....mijn kleindochter deed haar lentefeestje en daar hoort taart bij en wat was ze blij...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KPX7N8VV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DIKIIWFW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWFIYDWB.jpg ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

2

Re: Ik mocht ook nog eens.....

Wauw wat een mooite taart! en die andere ziet er ook uit om te smullen! Wat zal ze blij zijn geweest!

Mooi Nicole ! Prachtige taart voor prachtige kleindochter. Proficiat.

4

Wow, Nicole, wat een mooie taart. :thumb:
Snoezig popje en een snoezige kleindochter.
Schattig lint ook.

De andere taart ziet er errug lekker uit.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

5

Jeetje wat enig zeg! Echt hartstikke leuk! Je zal toch zo'n oma hebben!

6

Het is een tijdje geleden dat ik nog iets geplaats heb .Dank je wel dames voor de lieve reacties...en idd de taart was zeer lekker ze was gevuld bbr, slagroom en vers fruit en zelf gebrande amandelnootjes  :9 , ook het bezoek ging meerdere malen bij halen en dat is leuk om te zien  :Y

7

:thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

8

Wat een beauty!!!! Jemig wat een mooie taarten.
Ik wil steeds maar weer naar de stapel kijken, heb je misschien nog een grotere foto van je geboetseerde kleindochter bovenop de taart, ze is werkelijk prachtig. In het echt ook trouwens  ;)

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

9

Prachtig, wat ontzettend leuk dat je haar geboetseerd hebt  :thumb:  :thumb:

Wat is een lente-feestje ?, klinkt lief !

10

helemaal leuk!!!! Mooi gemaakt ook!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

11

Sandra-lala schreef:

Ik wil steeds maar weer naar de stapel kijken, heb je misschien nog een grotere foto van je geboetseerde kleindochter bovenop de taart, ze is werkelijk prachtig. In het echt ook trouwens  ;)

Hoi Sandra als je naar mijn album gaat en daar op de foto zelf klik kan je deze vergroten je kan dan nog eens op de foto klikken maar dan vergroot je deze groter  dan dat die in werkelijk was en is het ook niet meer zo mooi en duidelijk  ;)

12

Marinina schreef:

Prachtig, wat ontzettend leuk dat je haar geboetseerd hebt  :thumb:  :thumb:

Wat is een lente-feestje ?, klinkt lief !

Een lentefeestje wordt gedaan i.p.v. de communie of het vormsel  :Y   :D

13

nicole th schreef:
Sandra-lala schreef:

Hoi Sandra als je naar mijn album gaat en daar op de foto zelf klik kan je deze vergroten je kan dan nog eens op de foto klikken maar dan vergroot je deze groter  dan dat die in werkelijk was en is het ook niet meer zo mooi en duidelijk  ;)

Jammergenoeg snap ik niet hoe dit werkt. Als ik op jouw link van mijn album klik, kom ik op de algemene pagina. Daar moet ik dan inloggen maar ik heb zelf ook een 'mijnalbum' en weet dan natuurlijk alleen mijn eigen inlogcode en zie ik jou taart dus nog niet.
Maar ik ben een beetje blond, niet zo technisch wat de pc betreft dus zal wel iets fout doen  :o  :D  :o

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

14

Sandra-lala schreef:
nicole th schreef:
Sandra-lala schreef:

Jammergenoeg snap ik niet hoe dit werkt. Als ik op jouw link van mijn album klik, kom ik op de algemene pagina. Daar moet ik dan inloggen maar ik heb zelf ook een 'mijnalbum' en weet dan natuurlijk alleen mijn eigen inlogcode en zie ik jou taart dus nog niet.
Maar ik ben een beetje blond, niet zo technisch wat de pc betreft dus zal wel iets fout doen  :o  :D  :o

Dat  is jammer en ik kan je daar ook niet mee helpen ... ben al net zo blond  :o  :lol:

15

dag Nicole,

ik wou net een zoekactie beginnen want ik miste jou en jouw taarten!. Fijn nog eens iets van je te zien, en zoals gewoonlijk: prachtig afgewerkt!
Anne

16

Roosanne schreef:

dag Nicole,

ik wou net een zoekactie beginnen want ik miste jou en jouw taarten!. Fijn nog eens iets van je te zien, en zoals gewoonlijk: prachtig afgewerkt!
Anne

Ja Anne er is intussen veel gebeurt en daarom ben ik hier zo weinig te zien...ik vind het ook jammer want ik mis dit ook hoor  :(

17

Hey Nicole!!! Ja inderdaad ik miste je ook al, wilde je nog mailen of je in goede gezondheid verkeerde!!

Mooie taart trouwens :)

(farida)

18

fritje schreef:

Hey Nicole!!! Ja inderdaad ik miste je ook al, wilde je nog mailen of je in goede gezondheid verkeerde!!

Mooie taart trouwens :)

(farida)

Bedankt Farida  ;) , je mag me altijd mailen hoor mocht je iets weten ... ik zal idd zeer weinig op het forum verschijnen en dat heeft zo zijn redenen....
Fritje.... een echt leuke naam  :Y

19

fijn om weer wat te zien Nicole... had je me mailtje van de week nog gehad?...mooie taarten en wat een mooie kleinedochter heb je!!!
Liefs
Conny

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

20

conny4u schreef:

fijn om weer wat te zien Nicole... had je me mailtje van de week nog gehad?...mooie taarten en wat een mooie kleinedochter heb je!!!
Liefs
Conny

Hey Conny....bedank en ja ik heb je mailtje nog ontvangen waarvoor mijn dank :Y
Ik vind het zo erg dat ik niet meer actief op het forum aanwezig kan zijn  :s

21

Mooi taart, mooie kleindochter!  :thumb:  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

22

Hoi Nicole,
Geweldige taarten natuurlijk, maar de blikvanger is je kleindochter. Wat een schatje zeg!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl