1

Onderwerp: Barcelona 3d gaat naar Parijs

Mijn eerste 3d taart, weliswaar geen spectaculair model, beetje afgezaagd misschien maar wel mega groot.
Hij is voor 70 personen en is vandaag meeegenomen voor een feest in Parijs! Hij moest dus zeker 5 uur in de auto. Overigens de mouwen zitten niet vast aan de taart vanwege het vervoer, het is de bedoeling dat die terplekke netjes tegen de taart geschoven worden, want anders past de doos er niet over :/
Hopelijk hebben ze een grote koelkast waar hij in past :o want hij paste in ieder geval niet in de mijne. De onderplaat is 60x60cm, gelukkig hoeft hij niet perse in de koelkast, maar met deze temperatuur lijkt het me wel aan te raden.

Wat vinden jullie ervan? Alvast bedankt voor het kijken
http://i54.tinypic.com/x1kg0x.jpg

2

Re: Barcelona 3d gaat naar Parijs

Ik zat net te denken wat een gave taart, zonde dat de mouwtjes niet mooi aansluiten toen ik in je verhaal las dat je dat expres had gedaan.
Leuk hoor je taart naar een groot feest in Parijs, jammer dat je 'm niet hoefde te brengen :D
Maar complimenten het ziet er goed uit!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3 Laatst bewerkt door angelina17 (04-06-2011 15:48)

Re: Barcelona 3d gaat naar Parijs

Ja, dat snap ik, dat je dat dacht. ;)
Ik had hem natuurlijk ook liever in zijn geheel afgemaakt, maar ik had echt een mooie doos die over de taart pastte, maar dan konden de mouwen er dus niet aan vast. Die heb ik dus in een andere doos gedaan. Ik was bang  dat als ik er geen doos overdeed, dat hij helemaal niet goed zou aankomen, dus leek dit me de beste oplossing
:s
Maar als ik dus een foto had gemaakt van het shirt zonder mouwen was het natuurlijk een nog gekker gezicht geweest :lol:  :lol:

Wellicht volgt er nog een foto van de taart als hij in elkaar zit.

Groetjes Angelina

4

Re: Barcelona 3d gaat naar Parijs

Geeft toch niet, je had het in je verhaal bij de taart al goed uitgelegd.
En er komen vast wel leuke feest/taart foto's

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)