Onderwerp: Paard op gele achtergrond?

Mijn nichtje heeft twee wensen voor haar verjaardagstaart: een paard en een gele achtergrond.
Ik wil geen kanariegele achtergrond maar een rustig kleurtje geel zodat het plaatje van het paard opvalt maar welke kleur voor het paard zou dan het mooiste zijn?

Bedankt alvast!

groetjes Laura

2

Re: Paard op gele achtergrond?

Ik denk dat een mooie lichtbruine kleur er wel goed bijstaat. Succes!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

3

Ik zou eerder voor zwart gaan. Heeft Ferrari diezelfde kleuren niet in het logo?

Jacqueline

4

Zoals je ziet, smaken verschillen. Wat wel makkelijk is om voor jouw de keuze te maken is als je een stukje zwart, donkerbruin, lichtbruin en wit uitrolt en even over de bekleden lichtgele taart neerlegt dan kun je ongeveer zien hoe het wordt in die kleurencombinatie. Zwart met geel is wat met meer pit/stoer en bruin en wit is wat liever. Kijk gewoon zelf en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga de manier die Soesa beschrijft proberen, dan zie ik het idd met eigen ogen.

groetjes Laura

6

http://media.cakecentral.com/gallery/671048/normal_1263665831.jpg

dat scheelt eentje uitproberen..... ;)

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Tom Poes: Dit is natuurlijk helemaal handig :D

groetjes Laura