Onderwerp: Met BRONS moest het er toch maar eens van komen...
De foto's van onze taart!
Met 'ons' bedoel ik ondergetekende en Poornima, een Indiase dame die een jaar geleden haar eerste workshop bij me deed en sindsdien groot fan is - ze noemt me op haar blog zelfs haar 'Guru'
Anyway, toen ik het thema voor deze wedstrijd noemde was ze daar zo enthousiast over dat ik niet anders kon dan voorstellen samen de uitdaging aan te gaan.
Poornima heeft nog helemaal niet zoveel taart gemaakt en we hebben een heel andere stijl van werken... maar wat was het héérlijk om met z'n tweeën aan zo'n project te werken, te overleggen, dingen uit te proberen, op nieuwe ideeën te komen... Wat een lol hebben we gehad!!
Sommige dingen hadden stukken netter afgewerkt kunnen worden, en hoewel we twee maanden van tevoren al de eerste stappen hadden gezet, moesten er op het laatst toch keuzes gemaakt worden die we achteraf een beetje betreuren.
Het kleine friemelboetseerwerk is allemaal van Poornima's hand, ik ben meer van de grote gebaren en een paar sleutelfiguren.
Het verhaal erachter is dat de Fairy Godmother weer eens lekker aan het toveren was, maar een beetje een slechte dag had...
Maar goed, genoeg gel**d - hier een paar foto's
De rest staat hier:
http://petrablijleven.hyves.nl/album/64 … /b-ouM6jq/