1 Laatst bewerkt door Lammetje (03-06-2011 09:22)

Onderwerp: Blond zwanger; met dank aan jullie! [feedback]

Hoi allemaal,

Hierbij dan de taart waarover ik in dit topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=151091
over de kleur twijfelde!
Bedankt voor alle tips!

Hij is trouwens gevuld met knapperige witte chocolade en frambozenmousse en het is een cadeautje voor een collega.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GFIXIXLQ-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JCERA3VB.jpg

Ik had wel veel last van scheuren in m'n fondant (funcakes) bij het bekleden, terwijl ik lang had gekneed en niet te dun uitgerold (volgens mij dan). Heeft iemand hier nog tips voor?

Re: Blond zwanger; met dank aan jullie! [feedback]

Een beetje crisco door de fondant wil vaak wel helpen het scheuren voorkomen.
Leuke taart. Als ik je een tipje mag geven, de borsten had je beter onder het lijfje kunnen leggen, dan zie je niet zo dat ze erop geplakt zijn. Of een iets minder diep decolleté, dan valt het ook niet zo op.

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

3

Annemarie: tips geven mag zeker: dank je wel!

4

Wauw, wat is ie leuk geworden. vind de borsten grappig zo!

5

Haha, die borstjes ja, ze vielen mij ook meteen op  :lol:

Het is 'n leuk taartje geworden!

6

Ik ben ook voor de borstjes :D Ik vind ze leuk zo!
Gaaf taartje zeg, hoop dat ik in de nabije toekomst zo'n taartje voor mezelf mag maken

.. Want taart kan altijd!!

7

bedankt voor jullie reacties!
@lejow: voor jezelf is het nog leuker denk ik :)

8

Ja pfffff. kan niet wachten, en als het dan zover mag zijn wordt het nog moeilijk, want dan moet ik nog kiezen welke van al die leuke 'zwanger' taartjes ik wil gaan maken!

.. Want taart kan altijd!!

9

Lejow schreef:

Ja pfffff. kan niet wachten, en als het dan zover mag zijn wordt het nog moeilijk, want dan moet ik nog kiezen welke van al die leuke 'zwanger' taartjes ik wil gaan maken!

9 mnd iedere maand een taartje  :Y  :Y  :Y  is al minder moeilijk kiezen
en hopelijk mogen we ze snel bewonderen hier :thumb:

Lieve groetjes van Nicole

10

Wat een leuke taart!!!!!!!!

Groetjes,
Natasja

11

Heb ik net mijn lieve vriendinnetje Suus uit Amsterdam aan de telefoon die samen met mijn neef Paul over een week of wat hun eerste kindje...een meisje verwachten, vertelt ze me over een blond taart die ze van haar collega heeft gekregen. Ikke natuurlijk helemaal nieuwsgierig gaan zoeken en gevonden!!!! Ehm denk ik ;)
Wat een mooierd! Ze gaat hem zo opeten heb ik begrepen... Hihihihi De wereld is maar klein he ;)

Groetjes! Karen Anne

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

12

mamakaat schreef:

Heb ik net mijn lieve vriendinnetje Suus uit Amsterdam aan de telefoon die samen met mijn neef Paul over een week of wat hun eerste kindje...een meisje verwachten, vertelt ze me over een blond taart die ze van haar collega heeft gekregen. Ikke natuurlijk helemaal nieuwsgierig gaan zoeken en gevonden!!!! Ehm denk ik ;)
Wat een mooierd! Ze gaat hem zo opeten heb ik begrepen... Hihihihi De wereld is maar klein he ;)

Groetjes! Karen Anne

Ha mamakaat, dat klopt inderdaad :D Dus jij bent de beroemde vriendin die taartjes maakt, nu durf ik ze niks meer te geven hoor, want die van jou zijn veeeel mooier ;)

13

wat leuk zeg!! Blijft lekker vrolijk die blon style!  :)
Heel toevallig heb ik deze taart ook in bestelling staan opt moment...
Ik bombardeer dan ook gelijk een vraag waar ik wat mee worstel...
De buik lijkt mij dat je die met marsepein vult. klopt dat als ik vragen mag??
Alvast bedankt!  :thumb:

Liefs, Cupper.

14

Lammetje schreef:
mamakaat schreef:

Groetjes! Karen Anne

Ha mamakaat, dat klopt inderdaad :D Dus jij bent de beroemde vriendin die taartjes maakt, nu durf ik ze niks meer te geven hoor, want die van jou zijn veeeel mooier ;)

Taart is gewoon maar taart hoor! En ik vind je blondtaart ook echt supermooi! Maar dankje voor het compliment ;) hihi :)
Ik mag straks ook, maar pas al de baby er is...Ik wil nog even wachten op het kaartje ;) Sst niet verder vertellen hoor!
;)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

Heel mooi gedaan!
Super hoor hoop dat hij in de smaak zal vallen :)

Er is altijd wel een reden voor Taart!

16

Bedankt Kim, ik hoorde net dat ze 'm lekker vonden :)

En Karen Anne ik ben nu al benieuwd naar jouw taart!

17

Ik zou een lekker bonbonnetje voor de aanstaande mama in het buikje doen! Toptaartje trouwens hoor!