Onderwerp: Dat was een hele bevalling... Pimboli Angel 3D
niets ging zoals het hoort te gaan... Vandaag zelfs 3 x overwogen om te stoppen en op te bellen dat ze de taart konden vergeten zo klaar was ik ermee.
Eerst werd de cake niet gaar, toen bleef de vulling te nat, toen bleek de fondant (die ik gekocht uit nood een keer ergens anders) niet opgewassen tegen de 24 graden die het hier binnen was.
Gevolg: Scheuren van de fondant, het uitelkaar vallen van de cake, een vulling en een botercreme die te vloeibaar waren. Vreselijk! Wat werd ik vandaag op de proef gesteld, of iig mijn geduld!
Maar uiteindelijk ben ik toch wel een beetje trots dat ik heb volgehouden, heb doorgezet en uiteindelijk een schattige Pimboli taartje klaar had.
Baalde al enorm omdat deze bestelling helemaal uit Zaandam speciaal voor mijn taartjes naar Heeze gereden kwam!
Ik wilde dan ook alleen maar een mooi en lekker taartje af geven, anders niets!
Hij is zojuist opgehaald en ze waren super blij met de taart!
Pfew!
Nu maar hopen dat ze m ook lekker vinden!
Bij deze de foto's
(Ik was begonnen met een how to, maar uiteindelijk ben ik daar mee gestopt omdat ik het helemaal kitsbeu was, heb toch de foto's die ik had maar toegevoegd, zal m binnenkort uitbreiden met pictogrammen )
Thnx 4 watching!
Iedereen veel bakplezier, en geeef nooit op!
Pimboli 3D taart: Pimboli Angel op een wolk met los meptaartje in de hand.
De cake die ik gebruikt heb voor Pimboli de wondermold van Wilton, voor de wolk gebruikte ik een 25cm ronde bakvorm. De cake heb ik vervolgens van te voren kort ingevroren (ong, 3/4) daarna eerst met een ronde uitsteker (10cm) ong de wolkpartijen aangegeven en vervolgens met een scherp mes de wolkvorm uitgesneden.
Daarna pas de taart gevuld!
Inspiratie: Schets Pimboli. Taartje voor Levi Angel. Vanwege de naam van het meisje is gekozen voor de engelvariant van Pimboli. De naam Angel is terug te zien op het kontje van Pimboli, als een soort merkje...
Voorbereid: Sterren met letters van de naam- de vleugels voor op de rug van Pimboli, etc.