1

Onderwerp: alice in wonderland topsy turvy

Dit is een taart die ik voor mijn zusje heb gemaakt. Ik vind em redelijk gelukt alleen het fondant wilde deze keer echt niet meewerken. Als ik het op de taart legde kwamen er al gelijk grote scheuren in. Heb dit fondant ook nooit eerder gebruikt, heb het bij de sligro gekocht. hihi dus dat koop ik nooit meer.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-U8FNQNFT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WVEYU4EY.jpg

2

Re: alice in wonderland topsy turvy

mooi! En die scheuren herken ik wel :S

3

wat jammer van die scheuren in de bovenste taart :| . Ik vind het een leuke taart en misschien kun je een foto maken zonder die rommel op de achtergrond dan komt de taart beter tot zijn recht.

4

mamsvan2 schreef:

wat jammer van die scheuren in de bovenste taart :| . Ik vind het een leuke taart en misschien kun je een foto maken zonder die rommel op de achtergrond dan komt de taart beter tot zijn recht.

hihi ja weet ik. Deze foto's heeft mijn zusje gemaakt en toen ik de foto's bekeek was de taart al op  :9 .

5

De fondant van de sligro heb ik ook gehaald. Dacht handig, goedkoop en dichtbij fondant te kunnen halen. Ik heb er nog niet mee gewerkt (alleen een paar bloemen uitgestoken, ze hardt wel mooi uit, zonder tylose) Ik vind alleen de smaak niet lekker, gebruikte hiervoor altijd balina, maar nu die hier in de webshop niet meer verkrijgbaar is  ben ik op zoek naar een ander merk. Als ik de scheuren in je fondant zie, denk ik dat het voor mij niet de fondant van de Sligro wordt. Jammer, want verder is je taartje toch echt erg leuk. :thumb:

6

anja66 schreef:

De fondant van de sligro heb ik ook gehaald. Dacht handig, goedkoop en dichtbij fondant te kunnen halen. Ik heb er nog niet mee gewerkt (alleen een paar bloemen uitgestoken, ze hardt wel mooi uit, zonder tylose) Ik vind alleen de smaak niet lekker, gebruikte hiervoor altijd balina, maar nu die hier in de webshop niet meer verkrijgbaar is  ben ik op zoek naar een ander merk. Als ik de scheuren in je fondant zie, denk ik dat het voor mij niet de fondant van de Sligro wordt. Jammer, want verder is je taartje toch echt erg leuk. :thumb:

hihi ik dacht ook lekker goedkoop fondant en ook dichtbij.ja deze fondant is wel heel fijn voor boetseren en idd bloemen uitsteken. Maar het probleem is dat ie heel snel uitdroogd, dus als je wilt bekleden dan is het fondant al gedeeltelijk uitgedroogd en is het niet soepel genoeg meer en gaat het scheuren.