Onderwerp: Ik zou er wel in willen wonen...!(romantisch vogelkooitje)
ma
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik zou er wel in willen wonen...!(romantisch vogelkooitje)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ma
Hier mag je inderdaad apetrots op zijn. Wat een schatje!!
ik vind dat je met recht tevreden bent
een prachtig pasteltaartje, en ook nog mooi op de foto gezet... 
super leuk!!! deze staat ook nog op mijn verlanglijstje!!!
ik heb de vogel spaarpot in het wit trouwens hahahhaha
gr maartje
wat een prachtig taartje, mooi gemaakt
Thanks meiden! 
Wat een liefje!
Erg leuk!!
Maar is die niet een beetje klein voor die grote vogel ernaast 
Wat een mooie taart!! 
Owwww, ik vind je vogel kooitje übercute!! Wat een prachtige kleuren combinatie, inderdaad een erg romantische stijl!
Ik vind je kleine roosjes erg leuk gespoten! 
Wat een super mooie taart, mooie kleuren ook!
Marian
Wat een ontzettend schattig taartje!
Mooi gemaakt en goed gefotografeerd!
Ik vind dat altijd zo knap dat sommige taarten zo mooi op de foto gezet worden. Als ik klaar ben met de taart moet ik daar echt niet meer aan denken. Maar het maakt het wel af zo. Hmmm toch maar eens een nachtje over gaan slapen dan.
Supermooi !!! 
Heel erg mooi!!! met recht mag je hier supertrots op zijn!
Hihi goede foto: ik dacht eerst dat het vogeltje van het behang op de bovenste foto bij de taart hoorde. over een tromp l'oeil effect gesproken 
mooi en lief taartje,
Wat een ontzettend schattig taartje!
Mooi gemaakt en goed gefotografeerd!
Ik vind dat altijd zo knap dat sommige taarten zo mooi op de foto gezet worden. Als ik klaar ben met de taart moet ik daar echt niet meer aan denken. Maar het maakt het wel af zo. Hmmm toch maar eens een nachtje over gaan slapen dan.
Dankjewel! Ik vind het zelf ook zooo lastig om een mooie foto te maken! Daarom ben ik erg blij met je compliment! Ik maak alleen Savonds taartjes aangezien ik veel werk en als ik thuis ben erg druk ben met onze kleine poppie van anderhalf, dus ik ben vaak heel laat pas klaar..
Dat betekent dus de bouwlamp aan of wachten tot de volgende dag na het werk gauw een foto maken. Het is zo leuk vind ik om een herinnering te hebben en iedere keer lukt het beter.. Echt het proberen waard Steffie!succes!
Iedereen bedankt voor de reacties, ik word er helemaal blij van! Niet dat ik dat nog niet was want meneer bolpuntcom heeft het boek van Zoé Clark bezorgt, jeeeej! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik zou er wel in willen wonen...!(romantisch vogelkooitje)