Re: Caek op sjiek!
Prachtig, ik heb meteen ook de how to bekeken en deze ga ik zeker een keer proberen.
Mag ik vragen welke bloemuitstekers je hebt gebruikt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Caek op sjiek!
Prachtig, ik heb meteen ook de how to bekeken en deze ga ik zeker een keer proberen.
Heel mooi weer!
Zoals we van jouw gewend zijn! 
Ik vind hem prachtig 
woh heel erg mooi,heb meteen de howto gekeken en ga dit zeker ook eens proberen bedankt hiervoor
Sjiek it is, I like!
Ik heb deze uitsteker een tijdje in mijn winkeltje verkocht. Het was een 11-delige uitstekerset voor Rozen. Helaas is ie uitverkocht.. Ik weet niet welke webshop 'm verder nog heeft?!
Maar je kan ook een soortgelijke uitsteker gebruiken natuurlijk! 
Wauw, poepiechique!!!!
En nog 150 minicctjes. Wat een werk zal dat geweest zijn!
Een prachtige taart is het geworden, heel erg mooi en erg netjes
Hij is inderdaad sjiek!! Of eigenlijk: chique!!
Bedankt voor de leuke how to! Die tip over het rollen van het nerfstokje in 1 richting en neit met het blad mee, dat wist ik niet, dus tenx!
Thanks dames en graag gedaan wat betreft de howto uiteraard!
Gijsje schreef:Prachtig, ik heb meteen ook de how to bekeken en deze ga ik zeker een keer proberen.
Mag ik vragen welke bloemuitstekers je hebt gebruikt?Ik heb deze uitsteker een tijdje in mijn winkeltje verkocht. Het was een 11-delige uitstekerset voor Rozen. Helaas is ie uitverkocht.. Ik weet niet welke webshop 'm verder nog heeft?!
Bedankt voor je reactie, ik heb gekeken in een paar webshops maar ik kan ze zo niet vinden zijn ze van een bepaald merk?
Anders gebruik ik wel andere uitstekers dat zal vast ook wel lukken.
heerlijk mooi en rustig, een genot om naar te kijken!!! 
Prachtig.
Prachtige taart zeg! En wat een leuke, duidelijke how to. Voor a.s. woensdag staat er bij mij een (enkele) taart op het programma met een soortgelijke bloem. Ik denk dat ik jouw how to maar eens ga uitproberen! Eeeeeven op zoek naar colaballen......
Typisch gevalletje LESS IS MORE 
Haha Less is More ging in dit geval niet op hoor!
Heb even een nieuwe foto bijgevoegd van de opstelling op locatie

Prachtig!! En ook zooo'n mooi gezicht zo alles bij elkaar!
Echt heel mooi. Gelijk ook even de how-to bekeken. Super.
Etspaghet schreef:Gijsje schreef:Prachtig, ik heb meteen ook de how to bekeken en deze ga ik zeker een keer proberen.
Mag ik vragen welke bloemuitstekers je hebt gebruikt?Ik heb deze uitsteker een tijdje in mijn winkeltje verkocht. Het was een 11-delige uitstekerset voor Rozen. Helaas is ie uitverkocht.. Ik weet niet welke webshop 'm verder nog heeft?!
Bedankt voor je reactie, ik heb gekeken in een paar webshops maar ik kan ze zo niet vinden zijn ze van een bepaald merk?
Anders gebruik ik wel andere uitstekers dat zal vast ook wel lukken.
Ze hadden geen merkje, nouja ik had ze besteld in het buitenland maar het was niet van PME oid.
Maar het lukt ook wel met die rozenuitstekerset van PME 
Ontzettend mooi!!!
Echt een taart om vrolijk van te worden. Vind hem geweldig! 
Een prachtige taart, gaaf gedaan met die mooie bloemen! 
Heel mooi!!! En de how to is al opgeslagen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Caek op sjiek!