1 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (03-06-2011 10:10)

Onderwerp: Toystory, communietaart en Formule 1

Hallo allemaal,

Hier nog drie taartjes.
Toystory van Peggy (voor op school)voor m'n zoontje die alweer 6 jaar is geworden.
Een stukje van de stapel uit de laatste mjam (ik heb hem nog niet dus ik weet niet hoe die heet) en een Formule 1 taart, (ik heb me laten inspireren door een taartje van Annemarie.

Ik ben niet tevreden over de taarten, ik baal ontzetttend van de hoed van Woody, het lijkt meer op een bolhoedje dan op een cowboyhoed  :nooo
Ook de taart uit de mjam, hij is leuk maar niet zoals ik had gehoopt en dan de formule 1 taart tsja wat zal ik daar nou eens over zeggen :think: .
Ik denk dat ik in een slechte cakefibe zit :+ , ik hoop dat ie maar weer snel overgaat :Y

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OLUTUOSD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ERIA8YUF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JASA8ARI.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips :Y

2

Re: Toystory, communietaart en Formule 1

Ik vind je op mjam geïnspireerde taart echt heel mooi! En ik weet natuurlijk niet hoe die in je hoofd zat ;)

Je toy story taart kan ik niet zien...

3

Ik vind ze anders allemaal super! Echt wauwie! Had ik maar zo'n slechte cakefibe  :lol:

Groetjes van Natascha!

4

Idd zeg.. wat een verschrikkelijke taarten heb je gemaakT :nooo  :s  :mad:

Geintje natuurlijk. :+  Je bent echt veel te kritisch!! Je Toystory vind ik echt heel mooi. En ach ja dat randje had misschien iets breder gekunt.
Je Mjam taart is toch prachtig! (ik denk alleen dat je hem minder vindt omdat je de aardbeien vergeten bent ?? :think: )
En je Formule 1 taart...ik weet zeker dat Arthur hem geweldig vindt :Y

Wauw je toystory is geweldig!
Wat orgineel gemaakt!!!!!!!
Misschien had je t midden van de hoed kunnen snijden dat je meer een "driehoek" enin kreeg...?

leonietje schreef:

Idd zeg.. wat een verschrikkelijke taarten heb je gemaakT :nooo  :s  :mad:

Geintje natuurlijk. :+  Je bent echt veel te kritisch!! Je Toystory vind ik echt heel mooi. En ach ja dat randje had misschien iets breder gekunt.
Je Mjam taart is toch prachtig! (ik denk alleen dat je hem minder vindt omdat je de aardbeien vergeten bent ?? :think: )
En je Formule 1 taart...ik weet zeker dat Arthur hem geweldig vindt :Y

Dank je wel!!
De aardbeien, eigenlijk de puf niet meer om deze nog te maken :o
Ik heb teveel bestellingen aangenomen de laatste maand, het waren er misschien maar 9 maar met 3 koters tussen de 3 en 6 jaar is dat toch best druk, vooral omdat ik de taarten allemaal s'avonds maak. Ik loop al 3 weken met zo'n heerlijk trillend spiertje in m'n oog :s .....dus was dit weer een wijze les. Vaker nee zeggen en vanavond heeeeul vroeg naar bed. En maandag lekker aan m'n Beatles beginnen. :Y

7

Ik vind ze hartstikke mooi, alledrie! De taart voor Arthur is echt een superleuke jongens taart met mooie kleurtjes!
En toy story.... Ik heb net vanmiddag Toy Story 2 gezien (leuke film), dus ben helemaal in de stemming  :thumb:
En nou rustig aan doen jij! Lekker vroeg op bed, dan wachten wij geduldig op je volgende creatie!