1

Onderwerp: Ervaringen met Peggy Porschen's kruidkoekjes

Heeft iemand van jullie ervaring met de kruidkoekjes van Peggy Porschen? Ik heb gisteravond het deeg gemaakt, nu stond er in het recept dat je het een nacht in de koelkast moest leggen. Dus zojuist er uit gehaald om ze te gaan bakken, is er geen door komen aan :nooo .
Het lijkt wel beton  :s  :s .
Heeft er iemand tips hoe ik dit probleem kan oplossen?
Zo werkt het namelijk niet.

Groetjes Mirjam

2

Re: Ervaringen met Peggy Porschen's kruidkoekjes

ik heb het gewoon ff (uurtej of zo) buiten de koelkast laten liggen zodat het weer wat zachter werd.

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Nou ja zelfs na een halve dag uit de koelkast was het nog niet zacht, uit eindelijk er toch maar een ei door gedaan, nu is het wel beter, moet er alleen misschien nog weer wat bloem door, het ligt nu weer even in de koelkast.
straks als de kleine op bed ligt maar even zien hoe het dan is. anders maar weer over op de suikerkoekjes van pp die bevielen goed. :Y  :Y

Groetjes Mirjam

4

ow,  daar had ik geen last van, na een uurtje kon ik hem wel weer kneden (begin kostte wel even moeite hoor)

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

Nou uiteindelijk is het met een ei erbij en een beetje extra bloem toch prima geslaagd. Al hoewel ik de smaak toch wel enigzins vond tegen vallen. Blijf denk ik toch maar bij de suikerkoekjes van PP. die bevielen uitsteken.

Groetjes Mirjam