Onderwerp: cmc=tylose?
hoi, ik kan hier geen tylose kopen, maar wel cmc...is dat hetzelfde? ik kreeg een potje gevuld met wit poeder, hoeveel moet je dan door je fondant kneden om te boetseren?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cmc=tylose?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi, ik kan hier geen tylose kopen, maar wel cmc...is dat hetzelfde? ik kreeg een potje gevuld met wit poeder, hoeveel moet je dan door je fondant kneden om te boetseren?
Een flinke theelepel door 250 gram fondant. CMC en tylose worden vaak als 1 genoemd, al zijn ze volgens mij niet precies hetzelfde. (Zie *klik*) Het werkt wel hetzelfde.
Een flinke theelepel door 250 gram fondant. CMC en tylose worden vaak als 1 genoemd, al zijn ze volgens mij niet precies hetzelfde. (Zie *klik*) Het werkt wel hetzelfde.
hey, echt superbedankt!!! maar kan ik ook gewoon een beetje fondant nemen, en daar dan wat minder indoen? want anders heb ik wel een hele hoop in dezelfde kleur...voor een paar bloemetjes...ik wil wel graag verschillende kleurtjes doen...
Ja hoor, dat kan. Een snufje in een kein stukje, ietsje meer in een groter stukje. Je voelt vaak ook al of er genoeg in zit of niet.
heel leuk, zo'n snelle reactie!!! heel erg bedankt, en ik ga het proberen!!!
CMC staat voor Carboxymethylcellulose en dat is hetzelfde als Tylose.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » cmc=tylose?